Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Opiskelijat viuhahtivat Tampereen illassa – ”Tissit jvilahtelivat”

Vierailija
21.08.2020 |

Siinäpä niitä kirmaa, ajatteli hämäläismies, kun törmäsi torstaina yhdeksän aikaan alastomiin opiskelijoihin Tampereen Pinninkadulla. Osalla nuorista naisista oli pikkuhousut jalassa, mutta suurin osa oli ilman rihman kiertämää.
Varmaan kiva poikakaverin lukea tällaista lehdestä ;)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pahoittanut viuhahduksesta mieltään.

– Se oli hyvin iloinen tapahtuma. Eivät minusta olleet pahasti päissäänkään. Tuskin siitä kukaan pahastuu. Muutkin siihen pysähtyivät katsomaan.

Vierailija
2/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Se oli hyvin iloinen tapahtuma. Eivät minusta olleet pahasti päissäänkään. Tuskin siitä kukaan pahastuu. Muutkin siihen pysähtyivät katsomaan.

Minä pahastuin. Olin poikaystäväni kanssa liikkeellä kun nämä itsensätyrkyttäjät paljastelivat itseään. Tuli aika dominoitu olo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella olisi nuorta tarjolla ;)

Vierailija
4/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka otti kuvat? Hah.

Vierailija
5/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn, kuka on ollut Helsigissä Mannerheimintiellä pyyhe päällä, kun on tullut vilvoittelemaan uuden ylioppilastalon kellarisaunasta! Se oli ihan hirvee luukku, ja siellä pukkarissa sai polttaa vielä melko vähän aikaa sitten :O Mutta jos alastomana lähti sieltä hilppimään, niin poliisi suhtautui siihen erittäin, erittäin nihkeästi.

Vierailija
6/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä on juoksenneltu alasti kierroksia saunailloista, jo viime vuosituhannen puolella. (En siis minä vaan ne muut.) Ennen ei vaan ollut kaikilla ohikulkijoilla kameraa ja soiteltu lehtiin saati postattu someen. Antakaa nuorten juoksennella alasti, kerran sitä vaan on nuori ja harmitontahan tuo on.

t. keski-ikäinen täti

Vierailija
7/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt ohis, tietääkö kukaan, miksi nämä kulkevat jo nyt haalarit päällä?

Aiempina vuosina näitä on nähnyt vapun tienoilla, nyt kulkevat läpi vuoden.

Vierailija
8/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tissit ja munat tyrkyllä, saisivat varoa katukyyläjiä 😁

Vierailija
9/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä opiskelijat ovat kulkeneet haalarit päällä muutenkin kuin vappuna.

Vierailija
10/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt ihan ohis mutta mikä niiden haalarien tarkoitus on? Onko ne pakko hankkia jos menee aikuisena yliopistoon?

Vierailija
11/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt ihan ohis mutta mikä niiden haalarien tarkoitus on? Onko ne pakko hankkia jos menee aikuisena yliopistoon?

Ne kuuluvat opiskelijakulttuuriin. Niihin kerätään merkkejä ja pidetään opiskelijatapahtumissa. Ei ole pakko hankkia. Mullakaan ei ollut haalareita, vaikka olin ainejärjestöaktiivi.

Vierailija
12/22 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuuluvat opiskelijakulttuuriin. Niihin kerätään merkkejä ja pidetään opiskelijatapahtumissa. Ei ole pakko hankkia. Mullakaan ei ollut haalareita, vaikka olin ainejärjestöaktiivi.

Jaa, mä ajattelin että niistä on jotain hyötyäkin. Muuten kun suojaa omat vaatteet kännissä riekkuessa.

Vierailija
13/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah, lisää länsimaista alastomuutta niin jotkut pahottavat mielensä niin että lähtevät kotiinsa täältä

Vierailija
14/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pahastuin. Olin poikaystäväni kanssa liikkeellä kun nämä itsensätyrkyttäjät paljastelivat itseään. Tuli aika dominoitu olo :(

0/5

Vierailija
15/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, ei mullakaan ollut maisteriopinnoissa osaston haalareita. Enkä jaksanut niitä fuksijuttujakaan vaikka niitäkin tyrkytettiin. Sanoin että olin jo kerran fuksi yli 10v sitten eikä ole intoa toistaa sitä. Perusjutut kuten luennot opiskelujen järjestelyistä yms. ja opiskelijoille tarjotuista palveluista ja harrastusmahdollisuuksista piti tietty käydä vilkaisemassa ja maksella osakunnan/killan vuosimaksu. 

Vierailija
16/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa jysähti

Vierailija
17/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitonta hupaa. Juoskoon mun puolesta.

Vierailija
18/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häveliäitä juoksijoitahan noi näytti olevan kun melkein joka jätkä kädellä munansa peitti. Ei siinä ainakaan mitään seksuaalista ollut sen enempää kui että olisivat juosseet saunasta järveen.

Vierailija
19/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teoria haalareiden yleistymisestä opiskelijakulttuurissa: kun lapsilla jää lapsuus vähän kesken ja elämättä, niin opiskelijana halutaan palata lapsuuden hiekkalaatikkoleikkeihin ja rymyämiseen haalareissa.

Varmaan epämukavat päällä, miten esim. kunnollinen tanssiminen  (siis yksin) voi onnistua tuollaisessa jäykässä työhaalarissa. Jotain huojahtelua varmaan sit.

Vierailija
20/22 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teoria haalareiden yleistymisestä opiskelijakulttuurissa: kun lapsilla jää lapsuus vähän kesken ja elämättä, niin opiskelijana halutaan palata lapsuuden hiekkalaatikkoleikkeihin ja rymyämiseen haalareissa.

Varmaan epämukavat päällä, miten esim. kunnollinen tanssiminen  (siis yksin) voi onnistua tuollaisessa jäykässä työhaalarissa. Jotain huojahtelua varmaan sit.

Mulla on sellainen käsitys, että haalarit ovat tulleet ensin teekkareille. Ne kait viittaavat jotenkin duunarien haalareihin.