Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sun mies ryypätä edes kahtena iltana viikossa?

Vierailija
21.08.2020 |

Vai oletko pirttihirmu joka kieltää kaiken kivan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua ryypätä ollenkaan. Urheilee kuulemma mielummin.

Vierailija
22/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kieltänytkään. Kyllä se oluttaa saattaa juoda useampanakin iltana, mutta harvoin sitä kännissä näkee.

Juoppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy parina iltana viikossa katsomassa jalkapalloa ja ottaa jonkun verran alkoholia silloin. Eipä kyllä haittaa mitään.

Mutta ikinä näiden kahdenkymmenen yhteisen vuoden aikana en ole nähnyt häntä krapulassa. Osaa ottaa vain sen pari, mikä monille on hankalaa . Itse olen kyllä krapuloitakin saanut :(

Vierailija
24/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
25/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ryyppäisi vaikka kahtena iltana kuukaudessa, niin hän ei olisi minun mies. Mies voisi valita silloin jonkun toisen ryyppyseuralaisen ja me, hänen perheensä, emme olisi häiritsemässä.

Sama juttu. Mieheni ja lasteni isä on lähes raitis. On ollut jo silloin kuin tutustuimme 25 vuotta sitten nuorina ja on yhä vieläkin. Jos hän nyt ratkeaisi ryyppäämään, niin se olisi joko perhe tai viina. Mutta ei hän ratkea, otin fiksun ihanan miehen.

Niin ne vaan fiksut ja ihanatkin joskus sairastuu johonkin. Aika usein Suomessa alkoholismiin. Valitettavasti.

Työnipuolesta tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat eläkkeelle jäätyään ratkenneet ryyppäämään. Edeltäneessä elämässä ovat olleet absolutisteja. Joutilaisuus janottaa.

Minä tiedän taas hyvin paljon ihmisiä, jotka eläkkeelle jäätyään eivät ole ratkenneet ryyppäämään. Itse asiassa en tiedä yhden yhtä ihmistä, joka olisi juopoksi alkanut.

Vierailija
26/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas Alkoholi, huokaus.

Alkoholisti kumartaa vain kuningas Alkoholille, ja samalla pyllistää kaikelle muulle. Tietenkin alkoholistille ryyppääminen on tärkeää, mutta kamala on olla sellaisessa parisuhteessa.

Vierailija
27/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni mielestä ryyppääminrn ei ole teinivuodien jälkeen ollut "kivaa". Tenavien touhua.

Minkäs teet, saisi ryyoätä vaikka 24/7 mutta tyytyy pariin lasilliseen viiniä tai 1 olueen/vko:). Joskus ottaa grappaa tai viskiä jos on flunssainen olo.

Humaltuu n 2x vuodessa, silloinkin olemme syömässä emme juomassa:)

Vierailija
28/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äityi taas keskusteluksi juomisesta. Mua taas ärsyttää tuollaiset kyselijät, jotka automaatisesti odottavat vaimon / tyttöystävän ottavan tuollaisen kontrolloijan roolin. Ts. se ajatus, että ainoa asia, joka rajoittaa tekemisiä on itsen ulkopuolella.

Vierailija
29/29 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän juo, vaan lähtee mielummin vaikka maastopyöräilemään, kalaan, ajamaan ruohoa tai mitä vain. Meillä ei ole koko talossa juotavaa alkoholia, ei ole ollut kuukausiin.