Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua kun lääkärit jättävät kärsivän potilaan oman onnensa nojaan ja heitteille?

Vierailija
21.08.2020 |

Mulla on peukalonpään kokoinen kova paise peräaukon reunalla ja osittain sisäpuolellakin.

Haittaa elämää valtavasti.
Tuntuu ettei jaksa elää enää kauan sen kanssa.

Sitä paisetta on tutkinut 3 kirurgia ja yksi terv.keskus lääkäri.

Yksikään näistä lääkäreistä ei ole huomannut paisetta vaikka ovat peräaukkoa tutkineet.

Mikä on todella hämmästyttävää ja uskomatonta.

Olen pyytänyt päästä magneettikuvaukseen mutta en pääse.

Paise on selvästi siellä ja haittaa elämää todella raskaasti.

Kun vielä uloste on ollut noin 2 vuotta todella löysää niin tilanne on todella paha. Syytä löysään ulosteeseen on tutkittu mutta syytä ei ole löydetty.

Pyysin terv.keskus lääkäriltä päästä jatkotutkimuksiin molemmista vaivoista mutta ei siihen suostunut.

Selitti että löysään ulosteeseen ja 20 kilon laihtumisen syynä on parkinsonin tauti. Se tauti mulla on.

Keskussairaalassa lääkäri sanoi, että parkinsonin tauti aiheuttaa ummetusta eikä löysää ulostetta.

Peräaukon paiseeseen ei saa mitään apua kun lääkärit ei sitä huomaa.
Yksi kirurgi antoi ymmärtää että se on pelkkää luuloa.

Kaiken tämän jälkeen tuntuu siltä, että lääkärit on jättänyt kärsivän potilaan oman onnensa nojaan ja heitteille.

Mistä saisi apua?.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on kyllä tutkittu perinpohjin.

Vaikea antaa enää mitään neuvoa.

Jos siellä todella on jokin paise, tai olisko se peräpukama, niin mene yksityiselle kirugille tai sisätautilääkärille ja pyydä poistamaan se.

Hyvin sinua on tutkittu ja hoidettu tuon kertomasi mukaan, paremin kuin jotakuta muuta potilasta.

Vierailija
2/2 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokenut lääkäri paiseen huomaa, jos on peräaukkosi ja peräsuolesi tutkinut.

Nyt taidat valittaa ihan turhasta.

Ja löysä uloste voi johtua monista syistä, muuta ruokavaliota ja seuraa ulostetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän