Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lähettänyt kirjettä exällee, entisille kaverille tms?

Vierailija
21.08.2020 |

Haluaisin lähettää entiselle kaverille kirjeen, jossa selitän asioita. Pari kuukautta sitten meillä meni välit poikki lähinnä väärinkäsityksien vuoksi ja hänellä on näiden väärinkäsitysten myötä minusta huono kuva. Haluaisin selvittää hänelle miten asiat on oikeasti menneet ja mitä mieltä olen hänestä oikeasti. Hyödyttääkö edes tuollainen kirjeen lähettäminen? En tiedä minkälainen vastaanotto häneltä tulisi, mutta luultavasti negatiivinen. Haluaisin vaan jotenkin saada tämän asian pois harteiltani, en halua, että minusta luullaan vääriä asioita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsättään aina silloin tällöin exäni kanssa netissä.

Vierailija
2/7 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko joitakin negatiivisia asioita kaveristasi? En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea, kun välirikosta on noin vähän aikaa. Vanhojen juttujen ja ex-kumppanien antaisin olla.

Vierailija
4/7 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin eksälle kirjeen 70-luvulla kun panin välit poikki , halusin selittää. Kymmenen vuotta sitten soitin toiselle eksälle ja kyselin miksi meidän homma karahti kiville. Juteltiin tunti ja kaveri kysyi  lopuksi voisko hän tulla käymään mun luona :  D

Vierailija
5/7 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teki ihan hirveästi mieli kirjoittaa kirje väkivaltaiselle lasteni isälle, jonka kanssa olin yli 15 vuotta ja joka lopulta lähti itse kun vielä pettikin. Olen sitä mieltä että hänen kohdallaan kirje olisi ollut hyvä kirjoittaa, mutta ei lähettää sitä. en tehnyt kumpaakaan kyllä. Mutta ehkä se omia ajatuksia ainakin olisi helpottanut ja selkeyttänyt. Olen antanut hänelle anteeksi ihan oikeasti.

Vierailija
7/7 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tehtiin eka levy kauan sitten, niin lähetin sen vanhalle koulukaverilleni jonka kanssa nuorena yhdessä pyörittiin. Ei kuulunut mitään. Vanhan koulukiusaajani oveen kävin maalaamassa terveiset aikanaan. Onneksi ei avannut, olisin ollut Alibin kannessa. Olin kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi