Halpis huonekaluliikkeet, Jysk, Sotka vai Ikea?
Kommentit (27)
Ikeaa näkyy myös sisustuslehdissä, mutta Sotkaa ja Jyskiä ei.
Riippuu hieman siitä mitä aiot ostaa. Sotkassa en tosin ole käynyt 10 vuoteen huonon palvelun takia, ja Jyskissä on mielestäni aika suppea valikoima. Lähes pelkkää pyökinväristä huonekalua, tai perusvalkoista.
Olohuoneessa 8 vuotta sitten Sotkasta ostettu sohva, ja on edelleen kuin uusi. Ikean ovea en aio avata ikinä. Suosin suomalaista.
Jos Ikeassakin huonolaatuista, niin ainakin taitavasti kopioivat Muuramea yms.
miellyttää mun silmää, varsinkin se upea valkoinen sohva 350e jossa pestävät päälliset. tuolla hinnalla ei saa mistään upeaa (eikä minkäänlaista) sohvaa jossa irrotettavat pestävät päälliset!
keittiön kaapitkin jopa laadukkaampia kuin nämä kalliit merkit.
Patjoista, Sultain patja on voittanut tämän huippukalliin patjankin jonka nimeä en nyt muista. Eli laatu parempaa monissa tuotteissa kuin kalleimmissakaan merkeissä.
Musta Ikean vermeet on melkoisia rimpuloita.
Kylläpä noita löytyy halpoja lastulevyrimpuloita sekä Ikeasta, että Jyskistä..
Itse olen huomannut, ainakin patjoja, peitteitä ja tyynyjä etsiessä, että Jyskissä on paras hinta-laatu-suhde. Ja siellä myyjät kertovat edut suoraan.. Muissa myymälöissä helposti kauppaavat mitä vaan saadakseen edes jotain provikoita. Vepsäläisistä yms. tottakai haaveilen design-kalusteiden osalta, vaan vieläpä ei ainakaan moisiin ole opiskelijalla varaa!
osa taas erittäin hyvää, esim. Ikea Stockholm-sarja.
Jos ei ole varaa ostaa aitoja ni ilkeekö ostaa feikkejä...en! Jysk on ainut kauppa mistä saa loistavaa palvelua...muissa palvelu syvältä. jyskistä saa myös täyttä puuta olevia kalusteita...eli ei kannata kirjoitella jos ei asioista tiedä.
Siihen olen tyytyväinen.
Jyskissä on pelkkää p*skaa.
Jos ei ole varaa ostaa aitoja ni ilkeekö ostaa feikkejä...en! Jysk on ainut kauppa mistä saa loistavaa palvelua...muissa palvelu syvältä. jyskistä saa myös täyttä puuta olevia kalusteita...eli ei kannata kirjoitella jos ei asioista tiedä.
muutamia kokopuisia lukuunottamatta. En ostais mistään noista yhden yhtä huonekalua. Muuta sisustusroinaa voi ostaa, Ikeasta varsinkin halpoja serviettejä arkikäyttöön.
ja meillä on yksi huonekalu Sotkasta, eikä siinä ole kyllä mitään vikaa ollut.
Meillä on ollut aika laidasta laitaan hintaluokalta kalusteita, eikä niiden laadussa hirveästi käytössä eroja huomaa.
Keittiönkaappien osien valmistusmaat meidän keittössä olivat Itävalta, Ruotsi ja Slovenia. Vetimet taisivat olla Thaimaassa tehdyt.
Väittäisiä että Sotkan suomalaisuusaste ei ole kovin kummoinen sitten loppupeleissä.
Kaksi Ikean pöytää meillä on ollut ja molemmat keikkuvat tasaisella lattialla ja jalat löystyvät aika ajoin.
tyylikäs, laadukkaan oloinen ja valmistusmaa Tanska. Eli ei ihan orjatyölläkään voi olla tehty.
Jysk ja Sotka ei ole minkäänlaista designia nähneetkään.