Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teille kirkkaat vai murretut värit paremmin?

Vierailija
21.08.2020 |

Itse en osaa sanoa. Tykkään murretuista väreistä enemmän mutta kirkkaat taitaa sopia paremmin. Kirkkaan vaaleat hiukset, siniset silmät ja vaalea iho.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun iho on enemmän pinkkisävyinen kuin keltasävyinen, niin kirkkaat periaatteessa sopii paremmin.

Vierailija
2/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sekä murrettua että kirkasta mustaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun iho on enemmän pinkkisävyinen kuin keltasävyinen, niin kirkkaat periaatteessa sopii paremmin.

Tarkoittaa mitä? En ole koskaan saanut selvää onko iho pinkki vai kelta sävyinen pohjaltaan. Yleensä ivory tai rose sävyinen meikkivoide. Tai mac nc20

Ap

Vierailija
4/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinistä ja vaaleaa. Olet Elsa, sinulle sopii talven värit! Voit käyttää sinistä, violettia, mustaa, hailakkaa pinkkiä ja muita kylmiä värejä! Varo lämpimiä värejä kuten oranssi! Ne saavat sinut näyttämään sairaalta. Onnenlukusi on 2, 7 ja 9, onnenpäivä tiistai tai torstai, onnen eläimesi hevonen ja onnen seksilelusi Hitachi Magic Wand.

Vierailija
5/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murretut sopii paremmin, tykkäisin enemmän kirkkaista.

Vierailija
6/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään juoda kirkkaita ihan mielellään. Saunan jälkeen sitten kylmä murrettu samea vehnäolutkin kyllä menee. Tummista oluista en oikein tykkää.

Vierailija
7/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itse, että kirkkaat, mutta eräs taiteellinen ystäväni on sanonut, että murretut värit sopivat minulle.

Vierailija
8/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii raikkaat, kirkkaat puhtaat värit, olen vaalea suomalaisnainen. Minulle sopii kirkas pinkki, kirkas liila, kirkas sähkönsininen, kirkas vihreä, musta, kirkas tummansininen, puhdas valkoinen, kirkas punainen. Näytän näissä väreissä raikkaalta ilman meikkiä.

Vierailija
9/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murretut, ehdottomasti. Eli harmaat, harmaanvihertävä ym.

Näytän hirveältä kirkkaissa puhtaissa väreissä. Jopa valkoinen tai täysin musta ainakin lähellä kasvoja saa minut näyttämään likaiselta ja sotkuiselta. Kun laittaa muuten sotkuiseen olemukseen lisää "sotkua", niin kokonaisuudesta tulee tasapainoisempi. Voi olla että värin lisäksi myös vaatteen tyyli vaikuttaa. Eli mieluummin jotain roikkuvaa kuin suoraa. Tuntuu, että liian siisti ja huoliteltu vaatetus korostaa kasvojen epäsymmetriää, roikkuvuutta ja epätasaisuutta.

Vierailija
10/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli mieluummin jotain roikkuvaa kuin suoraa." Mitäköhän minä tuolla tarkoitin? Siis mieluummin jotain roikkuvan huoletonta kuin suoraa/ryhdikästä. Tajuaakohan tuosta mitä ajan takaa?

Vierailija
11/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh vaikeeta. Voiko käydä kirkkaat värit paremmin vaikka pisamoita ja vähän pigmenttiläiskiä kasvoissa? Valkoinen sopii ja musta ja kirkas sininen. Tykkäsin eniten harmaasta, harmaan vihreästä,vaal.pun ja savunsinisestä. Mietin jos värjäisin hiukseni eri väriseksi vaikka hiiren ruskeiksi niin sopisiko sitten kyseiset värit?

Ap

Vierailija
12/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murretut sopivat minulle paremmin. Värianalyysissä taidan olla pehmeä kesä.

Vierailija
13/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti murretut värit mutta viileät värit lämpimät ei käy mulle.

Vierailija
14/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti murretut värit mutta viileät värit lämpimät ei käy mulle.

Olen siis kesä, kävin analyysissä jo yli 20v sitten.

Vierailija
15/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsh vaikeeta. Voiko käydä kirkkaat värit paremmin vaikka pisamoita ja vähän pigmenttiläiskiä kasvoissa? Valkoinen sopii ja musta ja kirkas sininen. Tykkäsin eniten harmaasta, harmaan vihreästä,vaal.pun ja savunsinisestä. Mietin jos värjäisin hiukseni eri väriseksi vaikka hiiren ruskeiksi niin sopisiko sitten kyseiset värit?

Ap

No miltä ranteen sisäpuolen verisuonet näyttää, sinisiltä vai vihreiltä?

Vierailija
16/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miltä ranteen sisäpuolen verisuonet näyttää, sinisiltä vai vihreiltä?

Sellaiselta aquan värisiltä.

Ap

Vierailija
17/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt värianalyysissä enkä ole osannut sijoittaa itseäni mihinkään kategoriaan tyyliin kesä tai talvi. Oma silmä on sanonut, että ei sovi keltainen eikä oranssi. Vihreästä vain sellainen liki turkoosi ja punaisista myös muu kuin tomaatinpunainen. Eli vähän siniseen taittuva. Oikeastaanjo sinistä lähentyvä turkoosi on paras vaihtoehto. Mutta vaatekaappi on käytännön syistä aikalailla täynnä mustaa vaatetta. Huiveilla sitten yritän kohentaa tilannetta, kun musta väri todellakin tekee vähintäänkin aneemisen näköiseksi. Itseasiassa harmaa olisi parempi vaihtoehto.

Vierailija
18/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet neutraali, ja silloin kaikki käy.

Vierailija
19/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa Trinny puhuu paljon väreistä ja siitäkin kuinka ne kasarin kevät-kesä-syksy-talvi-tyypit eivät aina ole niin selkeitä, vaan joskus sekoituksia.

Vierailija
20/23 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinistä ja vaaleaa. Olet Elsa, sinulle sopii talven värit! Voit käyttää sinistä, violettia, mustaa, hailakkaa pinkkiä ja muita kylmiä värejä! Varo lämpimiä värejä kuten oranssi! Ne saavat sinut näyttämään sairaalta. Onnenlukusi on 2, 7 ja 9, onnenpäivä tiistai tai torstai, onnen eläimesi hevonen ja onnen seksilelusi Hitachi Magic Wand.

Näin ennusti Hilima Hirvas. Hän, joka on aikalailla alan asiantuntija, ainakin itse kokee eri alat omakseen.