Mies valittaa, kun työt venähtää ylitöiksi
Eli mulla voi välillä töissä venähtää 1-2h suunnitellusta työajasta. Tänään mies on mököttänyt ja vittuillut koko illan, kun tulin puoli tuntia aiemmin ilmoittamaani myöhemmin kotiin. Tätä samaa kiukuttelua tapahtunut aiemminkin. Valittanut myös, että miksi olen aikaan xx-xx töissä, kun HÄN tekee normaalien ihmisten ikaan töitä eli 06-14.30.
Ahdistaa aivan älyttömästi! Epäileekö mies tosissaan, että petän sitä? En voi keksiä, miksi muuten kiukuttelisi tollasesta!
Kommentit (6)
Meillä sama, ei nyt tosin varsinaisesti vittuile tms. mutta on kuitenkin naama nurinpäin, jos tulen myöhemmin töistä. Joskus on kommentoinut jotain asiaan liittyen. Vaikka olen n. miljoona kertaa selittänyt yksityiskohtaisesti, miksin työni on sellaista, että en voi aina tuosta noin vaan lähteä työajan päättyessä kuten hän omasta työstään.
Pahalta vaikuttaa. Pitkällä aikavälillä kyttääminen syö sinut ja alat vihaamaan miestäsi.
Nyt asia keskusteluun ja sanot suorat sanat.
Itsellänikin on sellainen työ jossa on joustettava.
Ehkä vaan harmittaa, että se on poissa teidän yhteisestä ajasta. Minunkin miestäni harmittaa aina jos töissäni venähtää pidempään, kun hän on ensin ollut kotona yksin jo monta tuntia odottamassa minua.
Kannattaisi varmaa ottaa puheeksi ja jutella, että mikä siinä asiassa noin suututtaa. Muutenhan et varmasti asiaa saa tietää.
Normaalit ihmiset klo 6-14.30.. Taitaa miehelläsi tuo normaalius olla jotenkin hakusessa. Kyllä yleensä ihmiset ovat töissä klo 8-16, ainakin jos työmatkaruuhkia katselee aamuisin, niin noihin aikoihin ne ruuhkat sopii parhaiten.
Mies varmaan epäilee että petät, enkä ihmettele kun sitä joka paikassa hoetaan kuinka nimenomaan ylityöt ovat merkki pettämisestä yms.
Onneksi et ole yrittäjä! :) Eikö miehellä ole muuta tekemistä kuin vahtia sinua? Hän voisi tehdä jotakin hyödyllistä odotellessaan, harrastaa vaikka jotakin.. Onko muutenkin mustasukkaisuuteen taipuva luonne? Meillä oli aikoinaan samaa, mutta vähitellen se meni ohi, oli pakko mennä tai suhde olisi päättynyt. En todellakaan ollut tilivelvollinen kertomaan joka minuutistani miehelle ja sanoin sen suoraan. Jos ei usko, niin se on hänen asiansa, ei minun.