Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OP-Visa electron ja maksuhäiriömerkinnät?

Vierailija
03.09.2013 |

Voiko pankki olla myöntämättä uutta Visa electronia vanhentuneen tilalle jos noin vuoden aikana on tullut luottotietoihin useita maksuhäiriömerkintöjä? 

Korttini vanhentui viime kuussa, eikä uutta korttia ole kuulunut vaikka sen pitäisi tulla automaattisesti postissa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi, ja varsinkin op on tosi tarkka näissä.

Vierailija
2/5 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikä voi evätä. mulla on ollu luottotiedot menny jo aikaa sitten ja kun uuden electronin piti saapua, ei sitä kuulunut... menin vihaisena pankkiin ja sieltä selvisi, ttä joskus vain käy niin että unohtuu.. laitettiin tilaukseen ja 3vrk kuluttua sain hakea uuden kotin.

eikai nyt luottotiedottomuus voi korttimaksuja evätä, kohta ei muutenkaan enää jaeta käteistä rahaa niin millä luottotiedottomat ostoksiaan maksa.

eli vastauksena ap lle kehoittaisin menemään pankkiin ja valittamaan asiasta, kyllä se uusi kortti sinulle kuuluu tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja mullakin tili op ssä. ja anteeksi kirjoitusvirhee, näppis on hieman rikki

Vierailija
4/5 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi vaikuttaa mitenkään! Kannattaa käydä kysymässä pankista asiaa.

Vierailija
5/5 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa etten tiedä. 

Minä olen aina saanut uuden kortin kun edellinen on mennyt vanhaksi. Niin ja kerran hukkasin kortin ja sen tilalle tietenkin piti hakea uusi.