Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvauinnissa tapahtunutta

Vierailija
03.09.2013 |

Mieheni kertoi nähneensä vauvauinnissa miesten pesuhuoneessa erään isän laskevan poikalapsensa alasti lattialle, kun tämä itse peseytyi?? Mahtaakohan kyseisen vauvan äiti tietää tästä asiasta, itse ainakin vetäisin kunnon pultit jos mies olisi noin tyhmä. Kuitenkin pesutilat on täynnä kaikenlaisia jalkasilsoja ja syyläviruksia sun muuta..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miten käytännössä toimitaan vauvan kanssa uimahallin suihkutilassa, jos tarvii saada kädet vapaaksi ja siellä ei ole käytettävissä esim. sellaista lastenistuinta, joita joissain kylpylöissä ainakin on? Mä oon itekin laskenu alle vuoden ikäisen jalkoihini kylpylän suihkutilassa, ku ei oma peseytyminen kovin sujuvaa ole vauva kainalossa.

Vierailija
2/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 21:39"]

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miten käytännössä toimitaan vauvan kanssa uimahallin suihkutilassa, jos tarvii saada kädet vapaaksi ja siellä ei ole käytettävissä esim. sellaista lastenistuinta, joita joissain kylpylöissä ainakin on? Mä oon itekin laskenu alle vuoden ikäisen jalkoihini kylpylän suihkutilassa, ku ei oma peseytyminen kovin sujuvaa ole vauva kainalossa.

[/quote]

pienet vauvat on usein turvakaukalossa. Jos ei mitään istuinta oo käytettävissä niin oon sitte pitäny vauvaa sylissä tai laittanu sen seisomaan jotain tukea vasten tai istuttanu pyyhkeen reunalle siksi aikaa kun itse esim puen uikkarin. Toki usein jos lapsen laittaa seisomaan tukea vasten niin se heiluu siinä aikansa ja konttaa sitten karkuun.. Minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakaukalo on lähes kaikilla käytössä ainakin meidän vauvauinnissa.

Ap

Vierailija
4/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin pukuhuone on infektioherkempi paikka kuin itse märkätila.  Ja aika usein nimenomaan siellä näkee pikkuihmisiä pyyhkeissä juoksentelemassa ympäriinsä paljain jaloin, Muistakaa siis ihmiset pitää ne kumiläpyskät omissa ja kävelevien lasten jaloissa siellä pukuhuoneessakin, ja lapsi kaukalossa!

Vierailija
5/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 siis tarkoitti, että "pienet lapset kaukalossa".

Vierailija
6/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia kaukaloita voi sinne suihkutilaan viedä, ettei ne ole likomärkiä?

En laittais lastani jonnekin kauemmas, jo sitse olen suihkussa, vaan ihan siinä vieressä.

Enemmän minua kauhistuttais se, jos lapsi olis kaukana minusta, kuin että se olisi lattialla vieressäni.

Vierailija
7/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä äidillä oli pesuvati, jossa vauva osasi istua:)

Vierailija
8/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapset eivät saa helposti jalkasientä.

Vierailija
9/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 22:57"]

Millasia kaukaloita voi sinne suihkutilaan viedä, ettei ne ole likomärkiä?

En laittais lastani jonnekin kauemmas, jo sitse olen suihkussa, vaan ihan siinä vieressä.

Enemmän minua kauhistuttais se, jos lapsi olis kaukana minusta, kuin että se olisi lattialla vieressäni.

[/quote]

No siihen kaukaloon laitetaan tietysti pressu. Itse käytin esim sellaista muovista lakanaa, joita käytetään lapsilla pissavahinkoja varten.

Vierailija
10/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kännykkä ole se kaikkein saastaisin -enemmän bakteereita kuin wc pöntössä!

Vierailija
11/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin miesten pesutilan lattialla varmasti on jos mitäkin mitä et halua päätyvän poikasi terskan päähän. Siellä käy semmoista puliukkelia ja merimiestä että ei tulisi mieleenkään heivata lasta sinne lattiakaivon viereen istumaan. Uima-allas erikseen, siellä sentään kloori tappaa pöpöt.  T: kahden lapsen isä

Vierailija
12/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut ap varmaan vetelemään kunnon pultteja aika usein, jos tuollaisesta pelästyt :D Jaksaako joku oikeasti raahata turvakaukalon ja kuomuttaa sen jollain pressulla vain sen vuoksi, että voi minuutiksi laskea vauvansa siihen???

Vierailija
13/19 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sillä tenavalla on sitten persauksissa syyliä ja silsaa, niinhän!

Vierailija
14/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen taplaa tyylillään ja jokainen saa tietty istuttaa lapsensa mihin haluaa mutta itsellä ei kyllä tulisi mieleenkään istuttaa pientä vauvaa uimahallin lattioilla alasti, jaiks :(  Se voi olla että mun kans eläminen on a-h-d-i-s-t-a-v-a-a niinkuin vitonen sanoi mutta ainakin mulla on terve järki päässä, et terkkuja vaan sulleki ;D

Vierailija
15/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy ap. pois koko uimahallista, jos noin kamalaa on.

Vierailija
16/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan yrityksellesi kasvattaa lapsesi steriilissä ympäristössä!

Vierailija
17/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ällö...en ikinä laittaisi lasta lattialle uimahallissa...kyllä niitä tauteja saa vaikka kaupassakin mutta syylät ja kynsisienet on vähän eri juttu...ymmärrän hyvin Ap:n järkytyksen.

Vierailija
18/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ikinä selviät tässä maailmassa? 

Mieti, miten pöpöisiä on liukuportainen kaiteet, hissien napit, kauppojen ruokakärryjen työntöaisat! Mieti, että kananmunakennossa voi olla pöpöjä, ja tomaateissa mitä juuri punnitsit. 

Entäs teidän koti? Vaihdatko tiskirätin joka päivä? Pesetkö ovenkahvat joka päivät?

Ai, ai. Sun maailmassa elämäminen olisi a-h-d-i-s-t-a-v-a-a!

Vierailija
19/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä akkojenkin puolella konttailee niitä vauvoja pitkin lattioita, meillä tosin uinti on pienessä terapia-altaassa eikä yleisessä uimahallissa. 

en viitsis olla kovin hysteerinen toisten lapsista vaikka omiani en oo sinne lattialle päästänyt ennenku kävelevät. Meilläkin kyllä löytyy silsaa(miehellä) ja syyliä(mulla) omasta takaa joten siinä mielessä meidän kylppärin lattia on ihan yhtä vaarallinen ku uimahalli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi