En tiedä onko minulla työpaikkaa mihin palata ensi ma.
Niin, tänään kun lähdin töistä niin olo oli melkoisen omituinen ja absurdi, en nimittäin tiedä onko minulla työpaikkaa johon palata ensi ma kun palaisin töihin, olen nyt nämä 3 seur päivää palkattomalla vapaalla perhesyistä.
Voisin lyödä pääni pantiksi ettei minulle kukaan mitään esim pe ilmoita vaan itse saisin soitella perään, työsopimus päättyy nimittäin silloin. Sama tilanne työkavereillani.
En tiedä mitä ajatella, mitä tehdä, miten toimia. Olen ihan hajalla, ajatuskin työttömyydestä kuristaa ihan liikaa, sitä sorttia olen kokenut jo enemmän kuin tarpeeksi kun tein n.8v pätkätöitä.
Ahdistaa:´(
Kommentit (17)
Onhan noita muitakin syitä, joidenka vuoksi ei tiedä jatkuuko työt. Esim. firman uhkaava konkurssi.
Kyllä ne maanantaina soittaa ja ihmettelee missä oot
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 21:56"]
Onhan noita muitakin syitä, joidenka vuoksi ei tiedä jatkuuko työt. Esim. firman uhkaava konkurssi.
[/quote]
Mutta silloin ei tiedä, että työsopimus päättyy jonain tiettynä päivänä. Tietää vain päivän, jolloin työsopimuksen tulevasta päättymisestä ilmoitetaan, ja sen jälkeen on irtisanomisaika.
Ja sitähän me emme tiedä onko esim kys irtisanomisaika juurikin päättymässä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 21:59"]
[/quote]
Mutta silloin ei tiedä, että työsopimus päättyy jonain tiettynä päivänä. Tietää vain päivän, jolloin työsopimuksen tulevasta päättymisestä ilmoitetaan, ja sen jälkeen on irtisanomisaika.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 22:01"]
[/quote]
Jos noin olisi, olisi aika tyhmää ihmetellä onko työsopimus jatkumassa. ei tietenkään ole, jos firma on menossa konkkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 21:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
sittenhän tietäisimme, että se EI tule jatkumaan.
Kannattiko jäädä pois tärkeään aikaan? Olisin järjestänyt sairaalle lapselle jonkun muun hoitajan tms.
En mäkään tiedä onko mulla töitä ens maanantain jälkeen. Mutta ei jostain syystä ahdista lainkaan. Ei ole toista työpaikkaa tiedossa. Mutta silti. Olen selvinnyt todella paljon rankemmista jutuista.
Aika viime tippaan olet tulevaisuuden suunnittelun jättänyt, varsinkin jos työpaikka on tärkeä. Miten työnantaja voi edes tietää kiinnostaako sua jatkaa sopimusta, jos et ole kysellyt tarpeeksi ajoissa.
Moniin työpaikkoihin kyllä tulijoita riittää, eli ei ole ollenkaan huono asia vähän soitella työpaikkansa perään.
Pomot ei välttämättä edes muista milloin kenenkin sopimus päättyy, puhelin kouraan vaan.
Täällä on aivan ihmeellisiä oletuksia, vuodesta toiseen.
En ole sairaan lapsen kanssa kotona vaan minulla on velvoite joka sovittu ja johon lupauduin jo n.1v sitten ja ei sitä ei voi perua, siihen liittyy 22 lasta muun muassa.
Ja miten niin pomot ei muista ja miten niin en olisi asioista kysellyt?? totta helvetissä olen, viimeksi eilen ja sitä ennen viimevkolla. Ei ole mistään sellaisesta kyse etteivätkö muistaisi sopimuksien päättymisiä, sitä paitsi minä olen vakituisella työsopimuksella työssäni.
ap
Ja 3, niin olen selvinnyt minäkin, mm lapsuudesta alkoholin ja väkivallan alla, koulukiusaamisesta, äitini sairaudesta ja saattohoitamisesta, vuosien pätkätyöstä jne. mutta jostakin syystä kys asiat eivät kyllä auta tätä(kin) sontaa jaksamaan. Enough is enough kuten sanotaan ja mulla alkaa olla kuppi täynnä ja nurin.
ap
Ei vakituinen työsopimus pääty mihinkään.
Perhesyihin liittyy 22 lasta? Vai oliko joku muu sitoumus kuitenkin?
Olet vakituisella sopparilla mutta työsopimus päättyy perjantaina? Kirjoitat nyt aika epäselvästi...
Siinäpä onkin pähkinää av-mammoille miten vakituinen työsopimus voikaan päättyä. Hellurei sentään, kyllä on vajakkia väkeä.
Ja kyllä, syyhyn miksi olen nyt pois töistä liittyy 22 lasta, omani lisäksi.
Ja koska tällä palstalla on totaalinen mahdottomuus akkain pysyä asiassa niin pistänpä pisteen aloitukselleni.
ap
Vakituinen työsopimus voi päättyä kahdesta syystä: joko työntekijä on ollut kelvoton työtehtäväänsä tai tuotannollis-taloudellisista syistä. Kumpi teillä on siis kyseessä, ap? Vai etkö tiedä mitä vakituinen työsopimus tarkoittaa?
Viestiesi sisällöstä heijastuvan vajavaisuutesi perusteella uskoisin, ettei ole työpaikkaa ensi maanantaina. Miksi tehdä tänne tällainen aloitus, jos osaa jo olettaa vastaukset.
ap:llä taitaa olla jokin muu ongelma kuin työ ja sen jatkuminen tai jatkumattomuus. No, kyllä se siitä.