Ketä mukana julkkis BB:ssä? Arvauksia?
Sanoisin että Saana Parviainen vai mikä Uimonen lienee ja ainakin yksi Hunks.
Kommentit (202)
Fredun naama näytti pettyneeltä kun Eve tuli :D haluiskohan nuoria naisia mieluummin taloon...
Juontaja sano, että Even mukana tulee älykkyyttä ja neroutta? Ai että neroutta!?
Hahaa :D
Äitini toivoi Lenita Airistoa, Mauno Koivistoa, Jörn Donneria ja Jenni Haukiota. Nelinkertainen pettymys!
Frederik ei tunne noista ketään ja nyt sitä hävettää! Ja se miettii et miks vi***sa mä tänne oon lähteny :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 21:50"]
Äitini toivoi Lenita Airistoa, Mauno Koivistoa, Jörn Donneria ja Jenni Haukiota. Nelinkertainen pettymys!
[/quote]Lähetys on vielä kesken, joten vieläkin joku noista tai kaikki neljä voivat tulla! Itse odotan Eeva Ahtisaarta, hän on niin sydämellinen ja hauska.
Siis kuka se toinen juontajatyttö edes on? Ei oikein handlaa hommaansa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 21:52"]
Siis kuka se toinen juontajatyttö edes on? Ei oikein handlaa hommaansa.
[/quote]
Kumpikaan ei handlaa :D
Siis kuka toi nevöhööd issimuija on? Tää vaan pahenee :(
Voi ei, Marianne Kallio. Ihan turhia kaikki paitsi Reetu.
Nonni, tulihan se pakollinen silikonibimbokin taloon...
Karita Mattilaa ja Jaakko Ryhästä odotan, että saataisiin musiikkia taloon.
Nyt sinne meni joku h**ra.
Ei näytä kauheesti urheilleen tai syöneen terveellisesti toi teini. :D
Tosi filosofiallinen ihminen :D:D NÄYTÄPÄ SE BLONDI
"tulin julkisuuteen tisseistä"
Nojhoo Päivi varmaan lähtee leikkiin mukaan ;D
Voi JUMA... Ei oo totta että toi silikonijulkkis tuli.. Olen lukenut varmaan 2 seiskaa koko vuonna ja tiesin kuka toi on :D
En ole koskaan kuullutkaan tästä Mariannesta enkä siitä ekasta naisesta. Kyllä Suomi on pieni maa, jos tämä on BB-julkkisten taso.
Eikö tuossa ohjelmassa pitäisi olla julkkiksia?
19Vittu mä arvasin ton Marianne Kallion, en kestä!!!
Musta tuntuu, että Reetukin on samoilla linjoilla noista muista asukkaista monen tällä kanssa, jotenkin niin flegmaattinen. Varmaan kanssa odottanutkin jotain "oikeita" julkisuudessa olleita.