Kysymys sinulle
Alkuun tiedoksi, että olen jo hakenut opintojen loppuajaksi toiseen opiskelupaikkaan, johon on jatkuva haku ja se on lähellä kotiani. Nykyisessä koulussa eivät tiedä tästä.
Niin minulla oli kuulemistilaisuus, koska opintoni eivät olleet edenneet. Ohjaajat koulussa ovat mitä ovat, kaikki antavat eri ohjeita, ja niitä olen noudattanut. Ei silti kelpaa.
Noh nyt olen vaarassa lentää pihalle koulusta. Yksi teoria-aine pitäisi vielä suorittaa, ja siihen tarvitsen apua. Eli pitäisi mennä koululle, kun normaalisti olen opiskellut etänä 99,9%.
Olen kertonut, että en voi mennä enempää kuin yhtenä päivänä, koska matkat kouluun ja takaisin kotiin maksavat yhteensä 18 €, kun en saa vielä opiskelija-alea.
Autolla menisin muuten, mutta se ei ole nyt hetkeen käyttökunnossa. Ja tämän takia minulla ei ole voimassa olevaa opiskelija-alennustakaan. En ole sitä oikein mihinkään tarvinnut.
Niin, ohjaaja vähän vihjasi siihen suuntaan, että minun pitäisi mennä useampana päivänä kouluun, mitä ei tule tapahtumaan. Jokainen voi laskea 18 €×2 tai 18 €×3.
Pitäisikö minun keskeyttää opinnot tässä koulussa ja toivoa, että ottavat minut sinne toiseen? Vai mitä ihmettä teen, en todellakaan maksa yli 50 euroa siitä, että pääsen pari kertaa koululle.
Kommentit (4)
Yrittävät taas vaihteeksi alkaa syyttelemään minua, nyt kerroin että olen hakenut toiseen kouluun. Saas nähdä mitä seuraavaksi sanovat. Olen kurkkua myöten täynnä tuota kouluani, kaikki ohjaajat siellä ovat jotenkin häiriintyneitä.
Tuohon uuteen kouluun on haastattelu ensi viikolla, en tosiaan tiedä että menenkö vain salaa sinne vai pitäisikö kertoa nykyiseen kouluun. Toisaalta ei kait se heille kuulu.