Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua!!

Vierailija
02.09.2013 |

Antakaa vinkkejä millä saa isoääniset, puheliaat, ja metelöivät lapset normaaliäänellä puhumaan, normaalin verran puhumaan(ei kaikkea mikä sylki suuhun tuo), ja metelöinnit lopettamaan. Alkaa tuntua jo aika kädettömältä vaikka olen yrittänyt saada heitä ymmärtämään ettei kaikkea tarvi huutaa, ja jatkuvasti tuottaa meteliä niin mahdottomasti. Olen ihan loppu tähän viiden lapsen hälyäänikonserttiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskoja neuvoja olet saanut, vaikkei varmaan paljoa naurata...

en tiedä minkä ikäisiä lapsesi ovat, meillä on 4 aika pientä.ota karkki pussi taskuun ja niin kuin koira laumaa kouluttaisit, palkitset ne, jotka osaavat odottaa puheen vuoroa, kysyä kauniisti huutamatta. järjestelmä alkaa toimia omalla painollaan ilman karkkeja, koska lapset haluavat olla vanhemmilleen mieliksi, kun niiden kiinnostuksen saa kohdistumaan muuhun ku keskinäiseen kinailuun.et silleen.palkintona voi käyttää jotain muutakin, mut karkki on aina hyvää=)231

Vierailija
2/6 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Arvasin et saan tuon iänikuisen kysymyksen lapsimäärästä. Siitä saa varmaan kiksejä kun se tulee vastaan vaikka kysyis täältä paljonko mopo maksaa. :)

En kommentoi lapsimäärääni, se on mun ja mieheni asia. Lupaan kysyjälle ettei enempää tule,  ole rauhassa. :)

Varteenotettava asia miettiä miten ryhmä eri ikäisiä lapsia saadaan toimimaan. Tuo palkitsemis idea on hyvä. Mietin vain mitä muuta se voisi olla kuin karkki, kun en halua opettaa lapsiani karkkipalkalle.

Piilosta ollaan usein. Ne kyllä huomaa aika äkkiä jos ei etsi. :) hiljaisuuskilpailu ja se joka on pisimpään hiljaa, saa palkinnon. Sitä mä tänään kokeilen. :)) kunhan sen palkinnon keksin. 

seuraava kysymys voisikin olla, mikä on hyvä pikku palkinto jos se ei ole karkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika?

Vierailija
4/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikää peliä kuka pystyy olemaan kauemmin puhumatta.

Vierailija
5/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikää piilosta, sitten lupaat hakea mutta alatkin katsomaan telkkaria.

Vierailija
6/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nyt vähän captain obvious mutta oisko kannattanu aatella asiaa ennen kun pykkäs viis lasta maailmaan. just saying...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi