Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni perheestä asiaa..

Vierailija
02.09.2013 |

itkin viikonloppuna anoppilassa ja olin aika surullinen. Kukaan mieheni perheestä ei ole kysellyt miksi itkin tms. Onko teidän mielestä ihan normaalia? ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä ja tunnettu jo pitkään... Jotenkin tuli paha mieli kun olen heidän silmissään noin arvoton. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on tapana vollottaa muutenkin, ei kukaan sitä jaksa enää noteerata, sinä vain olet silloin vollottaja ja muita lähinnä tuskastuttaa tapasi. He mitä todennäköisimmin yrittävät vain olla huomaamatta sinua. Mutta jos itket asiasta, niin luultavasti myös avautuisit jollekin ja kertoisit mikä on ja silloin keskustelua olisi helppo jatkaa.

Vierailija
2/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä aikuinen ihminen voi ihan ittekin suunsa avata kun on hätä. Huomioh*mista se on jos itkee ja odottamalla odottaa että joku kysyy mikä on, ja sit saa vaikka sanoa että ei mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ehkä oikein uskaltaneet kysyä. Mun on vaikea kuvitella tilannetta, että itse itkisin anoppilassa tai ylipäätään missään ns. julkisesti ellei olis joku tosi paha kriisi päällä (silloinkin osaisin varmasti itse avata suuni enkä odottaisi toisten huomiota). Tavataan usein, muttei todellakaan olla niin läheisiä että haluaisin heille avautua tunteineni. Mies on sitten erikseen,.

Jos odotan toisen huomioivan pahan oloni niin puhumalla osoitan tarvitsevani lohdutusta. Jos et sano mitään, saattaa toinen ajatella, ettet halua puhua asiasta. 

Vierailija
4/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet oikeassa. Ehkä olisi pitänyt ottaa asia esille. Nyt myöhemmin se on vaikeampaa. Ihmettelen vaan, etteivät ole edes soittaneet miehelleni ja kysyneet mikä oli.

Vierailija
5/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä siellä sitten vollotit? Oliko joku kuollut? Vai sanoiko joku pahasti? Vai riitelittekö ukkosi kanssa?

Vierailija
6/6 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi