Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomidesign mekkoja ei nyt osta Marinkaan omalla rahalla

Vierailija
21.08.2020 |

Kyllä näin on

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta tämä ilmainen mainoskampanja oli tehokas, kiitos HS.

Vierailija
2/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptiota? Junaillaanko tietyille merkeille jatkossa halvemmat tilavuokrat kaupunkien paraatipaikoilta? Tässä olisi tutkivalle journalistille jutun paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin omistaa vain Suomessa valmistettua vintage-Marimekkoa. Oletko kateellinen?

Vierailija
4/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä tätä kohua tästä asiasta. Yhdestä lahjamekosta nousi tämmöinen haloo. Ihan kuin kellekään muulle pääministerille ei olisi lahjoja lähetelty ennen. Eiköhän samat ohjeistukset ole koskeneet aiemmin muitakin kuin Marinia mitä tulee lahjojen vastaanottamiseen ja niistä kiittämiseen. Tuskin hekäät ovat samantien lähettäneet kiitoskorttia lahjan saajalle. Jossain taisi olla että tapana on ollut lähettää kiitokset kerran vuodessa noista lahjoista.

Vierailija
5/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggareille kympin huulipuna on verotettavaa tuloa ja Marinille 200 euron mekko privaattiin käyttöön on vähäpätöinen lahja ??? Onko laki kaikille sama?

Vierailija
6/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tän mekon, josta tää kohu on noussut, näkisi?

Vierailija
7/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa on mainos parin sivun verran

8/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloggareille kympin huulipuna on verotettavaa tuloa ja Marinille 200 euron mekko privaattiin käyttöön on vähäpätöinen lahja ??? Onko laki kaikille sama?

Laki ja asetukset määräävät, ettei välilyöntiä koskaan laiteta ennen kysymysmerkkiä.

Kysymysmerkkejä laitetaan vain yksi.

Vierailija
9/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mekon tekijän pitää olla hiljaa siitä mistä kankaat saa?Onko ne varastettuja, vedetty välistä? Nimittäin luksusbrändit hankkivat itse kankaansa monista eri lähteistä  ja ne kankaat jotka jäävät yli myydään isona pumpsina tukkumyyjille  jotka ostavat ylijäämätavaraa todella pienellä summalla. Ja myyvät näitä avoimesti jälleenmyyjille jotka puolestaan myyvät niitä avoimesti ihan kaikille maksaville asiakkaille. Minulla on esimerkiksi kaapissa odottamassa eri luksusbrändien kankaita jotka olen ostanut isosta kangaskaupasta ulkomailta. Suurin osa Chanelin kankaita. Niitä myydään ihan pakoissa joista saa sitten valita kuinka monta metriä ostaa. 

Vierailija
10/10 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuon mekon lähettäjän olisi pitänyt maksaa Marinille mannekiinina toimimisesta. Kolttu ei ollut kyllä minkään näköinen mutta pääsi lehteen ja iso kohu.