Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kaikki kalliita merkkituotteita jotta pääsisivät Suomen blogipiireihin?

Vierailija
01.09.2013 |

Mikä tämä idea kun kaikki juoksee merkkituotteiden perässä täällä Suomessa? Sama merkkibuumi jonka aallon harja oli muualla päin maailmaa joskus vuosina 2005-2008.

 

Ostaako kaikki kalliita merkkituotteita jotta pääsisivät Suomen blogipiireihin, tai vaihtehtoisesti että voivat pysyä niissä blogipiireissä joihin ovat yhden tai kahden logotuotteen avulla päässeet?

 

Mikä tehnyt näistä tietyistä tuotteista niin haluttavia ja suoranaisia unelmoinnin kohteita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niillä ylihintaisilla tavaroilla saa "parempia" kavereita? ;D

Vierailija
2/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun "kaikki"?

 

Ja ihana tuo 2005-2008 -viittaus!

 

Suomen blogipiirien mittaamaton glamour ja ylellinen elämäntyylihän nyt on tavoitteena ihan kaikilla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut blogi"sisä"piiristä että tämä merkkilaukkusota on veristä totta eikä urbaanilegendaa, kaikki tuovat laukkujaan paikalle ja ihailevat toistensa laukkuja ääneen mutta joka kerta jokainen tuntee kilpahenkeä että pitää ostaa parempaa ja kalliimpaa ja sitten joku luulee lyövänsä muut laudalta ostoksellaan kun seuraavan kerran tavataan, että siitä mennyt maku.

Vierailija
4/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:34"]

Suomen blogipiirien mittaamaton glamour ja ylellinen elämäntyylihän nyt on tavoitteena ihan kaikilla....

[/quote]

 

Näin vaikuttaisi olevan, mitä sillä sitten loppu pelissä haetaan olisi mielenkiintoista tietää.....

Vierailija
5/5 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma on niitäkin jotka ottaa jonkun sivutyön tai kakkostyön jotta saisivat unelmiensa laukun koska muillakin on. Aika avutonta touhua.