Teen tilausta Kiinasta. Ostan maskeja huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta
Minulla ei ole varaa Suomessa vallitsevaan hintatasoon, mitä maskeista pyydetään.
Mitä mietteitä herättää? Koetko vihan tunteita, kun en osta kalliilla Suomesta?
Kommentit (12)
Minä en osta lainkaan ja säästän ihan hitosti.
Oletko nähnyt sen videon missä aasialaistaustaiset valmistavat niitä niin että osa istuu hallinlattialla ja pistää niihin nauhoja kiinni. Osalla taas maskiketjun alimmaiset roikkuvat siellä lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jaetaan ilmaisia maskeja. Pidä puolesi.
Pidä puolesi? Tarkoitatko että pitäisi mennä tapelemaan raivopäisesti joistain ilmaismaskeista? Siihen minusta ei ole. Haluan maksaa omalla rahalla maskini. Niin alas en vajoa että veisin varattomalta hänen maskinsa.
ap
Tulet saamaan sutta ja seguntaa niin kuin noi tiina jylhän maskit.
Luin tehtaasta jossa silitysraudalla oihottiin käytettyjä maskeja ja laitettiin uudestaan myyntiin. Siitä saat hyvän idean mitä tulee kun tilaat halvimmat maskit ali expressistä.
Noh, ahneella ja superpihillä suomalaisella on aina paskainen loppu. Ja jos käyttäisit edes murto-osan siitä ajasta jonka nyt käytät sentin venyttämiseen opiskeluun ja työntekoon niin olisit varmaan miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt sen videon missä aasialaistaustaiset valmistavat niitä niin että osa istuu hallinlattialla ja pistää niihin nauhoja kiinni. Osalla taas maskiketjun alimmaiset roikkuvat siellä lattialla.
Eiköhän suurin osa maskeista tule juuri Kiinasta. Ne ”suomalaisetkin” joita täällä myydään ja jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa maskeista tule juuri Kiinasta. Ne ”suomalaisetkin” joita täällä myydään ja jaetaan.
Kai niissä nyt sitten maahantuojalla on joku vastuu etteivät ole ihan skeidaa? Eli täyttävät ne standardit jotka mainostavat eivät sisällä aspestiä tai muuta kivaa joka tuhoaa keuhkot.
Jos tilaat suoraan niin se on satavarma että saat ihan täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun maskipaketissa lukee Made in Germany ja se on ihan Suomesta kaupasta ostettu. Eli kaikki ei tule Kiinasta.
Aion hakea kunnan ilmaisjakelusta. Olen työtön ja varaton.
Kai niitä saa tilata mistä haluaa. Jos tilaa suoraan Kiinasta, niin itse olisin huolissani ainakin siitä, mitä kemikaaleja niissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun maskipaketissa lukee Made in Germany ja se on ihan Suomesta kaupasta ostettu. Eli kaikki ei tule Kiinasta.
Siksi kirjoitinkin suurin osa, en kaikki. Oma paketti on apteekista. Paketin päällä oli tarra ja kun tarran irroitti, oli alla kiinankielisiä merkkejä. Oletan että on kuitenkin ihan ok suojia.
Vierailija kirjoitti:
Tulet saamaan sutta ja seguntaa niin kuin noi tiina jylhän maskit.
Luin tehtaasta jossa silitysraudalla oihottiin käytettyjä maskeja ja laitettiin uudestaan myyntiin. Siitä saat hyvän idean mitä tulee kun tilaat halvimmat maskit ali expressistä.
Noh, ahneella ja superpihillä suomalaisella on aina paskainen loppu. Ja jos käyttäisit edes murto-osan siitä ajasta jonka nyt käytät sentin venyttämiseen opiskeluun ja työntekoon niin olisit varmaan miljonääri.
Jylhän maskeista puuttui joku merkintä, muuten testattiin että ihan toimivia maskeja. Ja ap on ostamassa niitä "kansanmaskeja", eihän niissä ole mitään vaatimuksia, riepu suun eteen, naapurin hikinen t-paitakin käy.
8 snt vs. 1€. Huima ero jos maskisuositus jatkuu kuukausia...
Suomessa jaetaan ilmaisia maskeja. Pidä puolesi.