Ina Mikkola ja iltalehden juttu, miksi kirjoittaa "peniksellesiä ihmisiä" eikä "miehiä" ?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/247893e9-067c-4a5a-ad50-6a140734a9e6
"Yksi eniten peniksellisiä ihmisiä mietityttävä asia on, että onko penis tarpeeksi iso, toimittaja ja esikoiskirjailija Ina Mikkola sanoo"
Ihan yksinkertaisempaa olisi ollut kirjoittaa vaan "miehiä" ?
Kommentit (11)
Hömelö tötteröpää. En kiinnittäisi huomiota sanomisiinsa.
Iltalehden uskottavuus mediana on mennyt jo aikaa sitten kun uutisointi on tätä Ina Mikkola, Tiina Jylhä, Jutta Larm, Martina Aitolehti tasoa.
Mä niin tarvitsen jotain homssuista tatuoitua tötteröpäämuijaa kertomaan mulle mitä minun pitäisi ajatella peniksestäni.
NOT
Miten te jaksatte? Jos ei ole halua edes yrittää ymmärtää, eikö olisi helpompaa vaan ohittaa tuollaiset? Mutta ei, aina pitää tulla muka-tyhmänä pätemään asioista, joista ei mitään tiedä.
Ei saa sanoa enää mies ja nainen vaan peniksellinen ja vaginallinen. Mies ja nainen on varattu transihmisille.
Mitäpä luulet syyksi. Maailma on nykyään rikki. Asioista ei voi puhua niiden omilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden uskottavuus mediana on mennyt jo aikaa sitten kun uutisointi on tätä Ina Mikkola, Tiina Jylhä, Jutta Larm, Martina Aitolehti tasoa.
Ja Ilta-Sanomien uskottavuus on nolla, koska Sanoma.
Kaikilla miehillä ei ole penistä. Kysy vaikka isältäs.
Kyllä me miehetkin ollaan ihmisiä.
Koska vastaukset poistetaan, niin ei tähän voi vastata rehellisesti. Vain valheet jäävät palstalle ;)
Zinc
Tai sitten olisi voinut käyttää ah niin trendikästä ilmaisua miesoletettu. Niin hauskaa.