Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut naurujoogassa?

Vierailija
30.08.2013 |

Mitä pidit?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin tähän kokemuksia. Näin siitä pätkän Akuutti-ohjelmassa toissapäivänä. Kaikki ilmeisesti tykkää siitä suuresti, ja se muka rentouttaa. Minut yritetään pakottaa osallistumaan siihen, ja tunnen koko ajan suurta stressiä jo nyt. Olen sisäänpäinkääntynyt ihminen, enkä tykkää ollenkaan tuommosesta pelleilystä.  Tehkööt kukin sitä, mutta vapaaehtoisesti.

T Ap

Vierailija
2/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista olen muutaman kerran nähnyt ja todennut, että ei ole minun juttuni. Lähinnä tunsin myötähäpeää. Minä nauran silloin kun naurattaa. Tulee parikin sananlaskua mieleen:

"Ei kukkokaan käskien laula."

"Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran. Aivan hirveetä p**kaa

-mies 32v

Vierailija
4/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kaikenlaista olla olemassa niille ketkä haluaa maksaa, ei siinä mitään. Mutta kun meillä tämä on ympätty tyhy-päivän ohjelmaan, ja on pakko osallistua. Se ei ole minusta oikein. Ne päivään kuuluvat luennot sopii mulle oikein hyvin, mutta tämän naurujoogan vuoksi olisin mieluummin töissä. Kiitos kokemuksistanne.

T Ap

Vierailija
5/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun juttu, mutta sen periaate on oikeastaan ihan järkevä eli ihan humpuukiksi en sanoisi.

Vierailija
6/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun juttu, mutta sen periaate on oikeastaan ihan järkevä eli ihan humpuukiksi en sanoisi.

Vierailija
7/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen :) oli kivaa ja tulin hyvälle tuulelle! Vähän heittäytymistä ja itsekontrollin luovuttamista, ei kaiken tarvi olla niin vakavaa :) relatkaa tiukkikset!

Vierailija
8/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 18:50"]

Olen :) oli kivaa ja tulin hyvälle tuulelle! Vähän heittäytymistä ja itsekontrollin luovuttamista, ei kaiken tarvi olla niin vakavaa :) relatkaa tiukkikset!

[/quote]

Joo, sä olet halunnutkin sinne! Jos on arempi, vakavamielinen ihminen, niin ei saa pakottaa tuommoseen p*skaan. Älä yleistä omia kokemuksiasi kaikille sopiviksi.

Vierailija
9/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ajatellut, että saattaisit myös hyötyä naurojoogasta?

Vierailija
10/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 19:02"]

Ap, oletko ajatellut, että saattaisit myös hyötyä naurojoogasta?

[/quote

En. Mä nauran silloin kun mua itseäni naurattaa, ja kuten jo kirjoitin niin olisin mieluummin töissä sen päivän. Kummallisia tyhy-päiviä, puuh ;(

Vierailija
11/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli tyhypäivällä sitä ja oli kamalaa shittiä. Pitäisi ainakin olla kunnon jurrissa jotta onnistuisi edes jotenkin.

Vierailija
12/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin kannattaa suhtautua asioihin. Minähän en periaattesta blaa blaa blaa.

Vierailija
13/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 18:50"]

[/quote]

Joo, sä olet halunnutkin sinne! Jos on arempi, vakavamielinen ihminen, niin ei saa pakottaa tuommoseen p*skaan. Älä yleistä omia kokemuksiasi kaikille sopiviksi.

[/quote]

kröhöm... Missähän mie mainitsin että halusin tai menin vapaaehtoisesti? Enpä ole sen puoleen YLEISTÄNYTKÄÄN yhtään mitään, tässä kysyttiin että oletko ollut ja mitä pidit!!!

Huhhuh, löysennä ruuvia ja avarra maailmaas, sinä vakava ja arka :)

Vierailija
14/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi osallistua. 

Vierailija
15/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaa oli, mutta kerta riitti. Mä olen todella introvertti ihminen ja kammoksun sosiaalisia tilanteita, mutta toi oli ihan kiva kokemus. Muistaakseni meille ainakin sanottiin, ettei ole pakko nauraa jos ei naurata.

Onpas yllättävän kielteistä suhtautumista.. en olis kuvitellut että kukaan ahdistuu moisesta. Kyllähän kaikkea voi kokeilla!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi