Suomalainen lahjoitti kehitysapuun 100.000 euroa
Kommentit (17)
Varmaan ollut joku viemärinrassaaja ja tehnyt elämänsä ajan "sijoituksia", aatellen että sitten eläkkeellä voi käydä mallorcalla. Vaan eipä käydä enää.
Vaikuttaa naiivilta akateemiselta.
Onhan kymmenet tuhannet suomalaisnaiset ostaneet julkkisten myymiä copypaste nettidieettejä ja verkostomarkkinointifirmat myös tekevät Suomessa edelleenkin miljoonavaihtoa, joten kyllä niitä höynäytettäviä aina jostain löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onhan kymmenet tuhannet suomalaisnaiset ostaneet julkkisten myymiä copypaste nettidieettejä ja verkostomarkkinointifirmat myös tekevät Suomessa edelleenkin miljoonavaihtoa, joten kyllä niitä höynäytettäviä aina jostain löytyy.
Joo mutta miten niille on kertynyt niin paljon ylimääräistä hynää? Siis jos intuitio ja äly on ameeban tasolla, niin miksi se ei kuitenkaan näy heidän taloudellisessa hyvinvoinnissaan? Paitsi tietysti siinä vaiheessa kun rahat menee.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka näihin huijauksiin AINA lankeaa jotain täysiä lapasia, joilla kuitenkin näyttää löysää rahulia piisaavan. Ei mene tajuntaani.
Niin, mistä nuo vässykät tekee rahaa kun se on häijymmällekin persoonalle aika työlästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka näihin huijauksiin AINA lankeaa jotain täysiä lapasia, joilla kuitenkin näyttää löysää rahulia piisaavan. Ei mene tajuntaani.
Niin, mistä nuo vässykät tekee rahaa kun se on häijymmällekin persoonalle aika työlästä?
No tätä juuri ihmettelen. Ei kaikki voi olla lottovoittajia tai perintörikkaitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miten niille on kertynyt niin paljon ylimääräistä hynää? Siis jos intuitio ja äly on ameeban tasolla, niin miksi se ei kuitenkaan näy heidän taloudellisessa hyvinvoinnissaan? Paitsi tietysti siinä vaiheessa kun rahat menee.
Tuurilla. Onni potkaissut?
Viimeistään tämä todistaa, ettei älykkyys ja varallisuus korreloi keskenään.
Ei oo ainakaan raatanut rahojensa eteen, kun noin hövelisti tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan, ja silti todella moni yhteiskunnassa vetää yhtäläisyysmerkit niiden välille. Sietämätöntä.
Typerä kun myönsi. Olisi vaan sanonut ettei hajuakaan miten rahat on siirretty tililtä. Tällöin olisi saanut todennäköisesti rahat pankilta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää miten korrelaatio toimii?
Vierailija kirjoitti:
Älykäskin voi langeta ammattihuijarin ansaan.
Mutta niin paljon kun näistä varoitellaan? Oon ihan tavallinen tallaaja ja jopa minä tiedän ettei omia tietoja pidä antaa kyselijöille.
Tunsin tällaisen hyväpalkkaisen insinöörin, joka kahvipöydässä selitti tarinan sankarina että oli mennyt antamaan luottokorttitietonsa nettisivulla näkyvään virusvaroitukseen kahdesti... Ja luottoyhtiö oli korvannut menetykset.
Kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti ovat?