Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mikä pahin vaihtoehto?

Vierailija
20.08.2020 |

Miehellä pienehkö penis

Mies vähän suurempi, mutta laukeaa nopeasti

Mies ihan hyvä panemaan, mutta ei piittaa yhtään naisen muusta tyydytyksestä (ei suu-/sormiseksiä)?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Vierailija
2/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kyselee tuollaisia on pahin vaihtoehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri kyselee tuollaisia

M

Vierailija
4/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, joka ei tajua kirjoittaa seksikysymystä seksipalstalle vaan poistattaa sen täällä.

Vierailija
5/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin huono aloitus ettö poistunee pian

Vierailija
6/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas.

Vierailija
7/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tämä: Mies ihan hyvä panemaan, mutta ei piittaa yhtään naisen muusta tyydytyksestä (ei suu-/sormiseksiä)

En voisi olla tuollaisen miehen kanssa.

Miehen täytyy olla intohimoinen rakastaja, voin opettaa mutta asenne täytyy olla oikea eli jos mies ei piittaa yhtään muusta kuin yhdynnästä, niin ei ole mulle sopiva mies.

Vierailija
8/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas valitsisin ehdottomasti miehen nro3. ja dumppaisin kaksi ensimmäistä (kokemusta on). Muutenkin saan itse hoideltua itseni parhaiten ja saan kiksejä alistusjutuista niin helppo valinta.

Iso osa naisista varmasti ottaisi ilomielin kumman vaan ekoista vaihtoehdoista jos muu paketti miehessä kunnossa. Tietysti jos tuo panomies nro 3 on mulkku myös sängyn ulkopuolella niin en huolisi sitäkään.

Vierailija
9/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimenen jos ei muuta tee kuin pane.

Vierailija
10/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei noista kukaan pääsisi uusintakierrokselle, enkä ketään huolisi kumppaniksi, mutta varmaan se nopeasti laukeava. Mikään ei ole niin turhauttavaa kuin se, että seksi loppuu ennen kuin itse on edes ehtinyt aloittamaan. Mä toisaalta en tiedä miten mies voi samanaikaisesti olla sekä hyvä panemaan että välinpitämätön mua kohtaan sängyssä.

Vierailija
11/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on hyvä panemaan mutta ei piittaa muusta? Se ei ole silloin hyvä! 😁 mitä vaikeaa siinä panemisessa on? Se on edestakaisin liikettä jonka kaikki eläimetkin osaa.

Vierailija
12/12 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että se joka tuottaa jollain tavalla parhaat orgasmit. En harrasta mitään uhriutuvaa nauti sä vaan -seksiä.