En oikein tiedä, millainen nainen mahdollisesti voisi kiinnostua minusta... mitä te sanoisitte?
Omat kiinnostukseni ovat olleet yksipuoleisia, enkä tiedä ketään, kuka olisi kiinnostunut minusta. Osaisitteko neuvoa, millainen nainen voisi mahdollisesti kiinnostua minusta?
Tietoja minusta: 30+ v, vakitöissä, teknisen alan yliopistotutkinto, introvertihkö (ei erakko, mutta esim. yksilöharrastukset viehättää enemmän kuin joukkuelajit), harrastuksina mm. arkiliikunta (ei ole autoa), retkeily, melonta, matkustelu, normaalin mittainen ja painoinen, pukeutuminen siistiä ja arkista, hillityt värit, ei mitään huomoita herättävää (ei tatuointeja tai vastaavaa), ei tupakointia tai alkoholia (joskus voi ottaa viiniä tms ruoan kanssa).
Mitä sanotte?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ekana tulee mieleen luonnosta pitävä, "vaatimaton" nainen eli ei mikään hienohelma. Tavallisesta elämästä tykkäävä, ehkä rauhallinen ja pikemmin konservatiivinen. Ei kovin voimakas luonne.
Missä tällaisiin voisi tutustua? :)
Tinderistä löytyy paljon aika kauniitakin naisia, joita kiinnostaa retkeily, melonta ja matkustelu. Yllättävän moni nainen on jonkinlainen eräjorma.
Sakarin villapaita jäi pukematta kun tän aloituksen teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana tulee mieleen luonnosta pitävä, "vaatimaton" nainen eli ei mikään hienohelma. Tavallisesta elämästä tykkäävä, ehkä rauhallinen ja pikemmin konservatiivinen. Ei kovin voimakas luonne.
Ap sopisi minulle, mutta liian vanha. N23
Retkeilystä kiinnostunut nainen. Ehkäpä sellaisiin voisi tutustua aiheeseen liittyvissä ryhmissä yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian vanha.
Mikä sinä olet sanomaan mikä on toisen mielestä hänelle itselleen liian vanha? O_o
Luonnonläheinen, kouluja käynyt nainen. Ikäisesi, ehkä vähän vanhempikin. Voisi löytyä joltain ruskaretkeltä tai melontakurssilta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian vanha.
On 30 tai 30+ liian vanha parikymppiselle. Ellei parikymppinen ole 29 ja ap 32.
Minusta melkein mikään mainitsemasi piirre sinussa ei liity parinvalintaan
No ainakin minun piirteeni sopisivat hyvin vastapuoleksi. N33
Jotenkin hassu kysymys, en oikein ymmärrä pointtia. Mitä teet tuolla tiedolla? Eikö kumppania yleensä pitäisi etsiä puhtaasti sillä perusteella, millaisesta itse kiinnostuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian vanha.
On 30 tai 30+ liian vanha parikymppiselle. Ellei parikymppinen ole 29 ja ap 32.
Ikis on löytänyt tämänkin ketjun.