Miten jaksat?
Kommentit (13)
Kiitos hyvin. Yksi psykoosi varjosti talvea, mutta sen jälkeen on mennyt jo paremmin.
Elämä on ollut omanlaista elojuhlaa tässä vähän rajaavassa uudessa ajassa. Iloja ja välillä toki pientä kompurointia omissa jaloissa kaiken keskellä. Paratiisi, jossa vain odotellaan kun saa kaupasta ja torilta kotimaisia omenoita:D
Hieno.
Ei mitään negaa, paitsi vointi hiukan kehno ja unettomuus.
Muuten ihan huippua.
Anteeksi kun en jaksa olla positiivinen, mutta aika paska vuosi on ollut. Tänne voin sen anonyymina sanoa - muulloin tuntuu aina että yksin pitää vaan jaksaa ja pystyä ja selvitä ja sinnitellä, vaikka ei jaksaisi eikä pystyisi.
Siinähän se, kuten aiemmatkin vuodet. Nyt on tosin ollut päällä pienoinen ihastus, mutta eiköhän se talveen mennessä unohdu.
Huonosti, parisuhteessa menee huonosti ja jo yli 5 kuukautta etätyössä alkaa käydä raskaaksi, jatkuvasti myös lomautuksia ja irtisanomisia töissä ja se ahdistaa.
Alkuvuosi meni hyvin, sitten alkoi työttömyysongelma painaa mieltä. Tunnen oloni hyödyttömäksi, onneksi sentään vapaaehtoistoimintaa on vielä, että jotenkin voin tehdä itseni ihmisarvoiseksi, ehäk jopa tarpeelliseksi.
Yritän pysyä pinnalla, vaikka joka päivä on oma taistelunsa. Eihän tässä muukaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuosi meni hyvin, sitten alkoi työttömyysongelma painaa mieltä. Tunnen oloni hyödyttömäksi, onneksi sentään vapaaehtoistoimintaa on vielä, että jotenkin voin tehdä itseni ihmisarvoiseksi, ehäk jopa tarpeelliseksi.
Yritän pysyä pinnalla, vaikka joka päivä on oma taistelunsa. Eihän tässä muukaan auta.
Anteeksi! Keskityin niin itseeni, että olin töykeä! Miten itse jaksat?
Vuodesta en osaa nyt juuri sanoa mitään. Pilkoin chiliä saksilla ja sain chilimehuroiskeen silmään. Huuhtonut olen, mutta ei tunnu vielä paljon helpottavan. Harkitsen silmän huuhtomista maidolla - voi olla huono idea.
Huonosti sekä taloudellisesti, että muuten 😕