Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias ja minua luullaan nuoremmaksi :(

Vierailija
29.08.2013 |

Itseäni kymmenen vuotta nuoremmat työkaverit yrittävät koko ajan kävellä ylitseni, kun näytän kuulemma niin kiltiltä ja nuorelta. Miten saisin itseni vanhemman ja vihaisemman näköiseksi? Silmälaseilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ärsyttää, kun tytötellään. Just tuossa vähän aikaa sitten olin auttamassa eläinlääkäriä naapurin hevosen letkutuksessa (naapuri oli töissä) ja eläinlääkäri puhui mulle tyyliin "annas likka mulle sitä ja tätä". Mä oon yli 30, tyttövuodet on olleet jo jonkin aikaa ohi.

Vierailija
2/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ja polta joka ilta antaumuksella. Arvet ja rypyt tuovat uskottavuutta ja kovuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 16-vuotias poikaystävä. Eiköhän ikäero tule selville. Toinen on aikuinen ja toinen ei, kun ihoa katsoo kirkkaassa valossa.

Vierailija
4/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttäytyä kuin aikuinen.

Vierailija
5/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miettinyt, kun mua 34-vuotiasta luullaan 10- ja 7-vuotiaitten lasteni isosiskoksi :( Tuntuu jotenkin kuin auktoriteetti äitinä murenisi. Pitäisi ehkä panostaa jakkupukutyyppiseen pukeutumiseen. Leikata pitkät hiukset kananpersetyylisiksi. Tai sitten radikaalisti ottaa muutama ruma tatska, blondata hiukset oikein kunnolla ja alkaa vetää röökiä katu-uskottava ilme naamalla :P

Vierailija
6/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee kyllä ohi, voin luvata. Muutama vuosi ja olette tasatilanteessa työkavereiden kanssa.

Vierailija
7/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 20:15"]

Miten saisin itseni vanhemman ja vihaisemman näköiseksi? Silmälaseilla?

[/quote]

Ei kyse ole ulkonäöstä vaan käytöksestä. Lopeta teinipissisjuttujen kertominen ja bimboilu. Ota itseäs niskasta kiinni. Johan loppuu tytöttely.

Vierailija
8/8 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo oikeasti ongelma vai teitkö aloituksen iloitaksesi nuorekkuudestasi- minä en ainakaan näe mitään ongelmaa siinä, jos joskus luullaan nuoremmaksi, kyllä sitä ehtii olla vanha kurppa monta kymmentä vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi