Olen 30-vuotias ja minua luullaan nuoremmaksi :(
Itseäni kymmenen vuotta nuoremmat työkaverit yrittävät koko ajan kävellä ylitseni, kun näytän kuulemma niin kiltiltä ja nuorelta. Miten saisin itseni vanhemman ja vihaisemman näköiseksi? Silmälaseilla?
Kommentit (8)
Juo ja polta joka ilta antaumuksella. Arvet ja rypyt tuovat uskottavuutta ja kovuutta.
Ota 16-vuotias poikaystävä. Eiköhän ikäero tule selville. Toinen on aikuinen ja toinen ei, kun ihoa katsoo kirkkaassa valossa.
Tätä olen miettinyt, kun mua 34-vuotiasta luullaan 10- ja 7-vuotiaitten lasteni isosiskoksi :( Tuntuu jotenkin kuin auktoriteetti äitinä murenisi. Pitäisi ehkä panostaa jakkupukutyyppiseen pukeutumiseen. Leikata pitkät hiukset kananpersetyylisiksi. Tai sitten radikaalisti ottaa muutama ruma tatska, blondata hiukset oikein kunnolla ja alkaa vetää röökiä katu-uskottava ilme naamalla :P
Se menee kyllä ohi, voin luvata. Muutama vuosi ja olette tasatilanteessa työkavereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 20:15"]
Miten saisin itseni vanhemman ja vihaisemman näköiseksi? Silmälaseilla?
[/quote]
Ei kyse ole ulkonäöstä vaan käytöksestä. Lopeta teinipissisjuttujen kertominen ja bimboilu. Ota itseäs niskasta kiinni. Johan loppuu tytöttely.
Onko tuo oikeasti ongelma vai teitkö aloituksen iloitaksesi nuorekkuudestasi- minä en ainakaan näe mitään ongelmaa siinä, jos joskus luullaan nuoremmaksi, kyllä sitä ehtii olla vanha kurppa monta kymmentä vuotta.
Sama juttu. Ärsyttää, kun tytötellään. Just tuossa vähän aikaa sitten olin auttamassa eläinlääkäriä naapurin hevosen letkutuksessa (naapuri oli töissä) ja eläinlääkäri puhui mulle tyyliin "annas likka mulle sitä ja tätä". Mä oon yli 30, tyttövuodet on olleet jo jonkin aikaa ohi.