Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsellani on ongelmia keskittymisessä ja nyt löysi koulusta ADHD-kaverin!

Vierailija
28.08.2013 |

täysin sietämätöntä sekoilua ja kiljumista ja juoksemista. Olenko julmuri jos erotan tytöt toisistaan? Saako niin tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Tyttösi on löytänyt kaverin, jonka kanssa he luultavasti ymmärtävät toisiaan paremmin, kuin kukaan niistä rauhallisemmista tytöistä voisi ymmärtää.

Vierailija
2/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja miten ajattelin heidät erottaa? :) sanomalla opettajille etteivät saa tytöt olla välitunnilla keskenään kun meidän tytöllä ei saa olla ADHD-kavereita vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka bäst. :) Olet, olet julmuri, ei ystävyksiä saa mennä toisistaan erottamaan!

Vierailija
4/7 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi valita lapsesi kavereita.

Vierailija
5/7 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma että samantyyppiset lapset ymmärtävät toisiaan parhaiten. Minulla on käytöshäiriöiseksi väitetty/todettu tyttö ja hänen kaverinsa ovat myös hyvin vilkkaita. Teet pahimman mahdollisen virheen jos yrität erottaa tyttöjen kaveruuden ja sellainen vielä että se ei välttämättä edes onnistu.

Vierailija
6/7 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Lapsesi saattaa jäädä yksin.

Mun poikani (adhd) löysi alaluokilla kivan kaverin oppimishäiriöisestä pojasta. Tämän pojan äiti ei kuitenkaan sallinut kaveruutta. Muita kavereita tuo poika ei juurikaan enää saanut. Nyt kelpaisi minunkin poikani seura kaverille, mutta minun pojallani on nykyään jo omat kuviot. Olet julmuri jos estät kaveruuden, todellakin. Ja tyhmä.

Vierailija
7/7 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös poika jolla adhd ja kummasti viihtyy parhaiten kaltaistensa seurassa. Ja miksei? Ymmärrän hyvin että jos itse on tarkkaamaton ja levoton ja kaipaa jatkuvaa motorista virikettä niin ei jaksa olla rauhallisempien seurassa. 

Sama myös toisinpäin, ei kukaan rauhallinen lapsi jaksa sitä koheltamista ja rauhattomuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi