Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus & sairasloma

28.08.2013 |

Olen nyt ollut reilut 2vkoa sairaslomalla raskauden aikana, koska pahoinvointi on ollut rajua. Välillä ei pysy mikään sisällä, välillä on hyvä olo ja voi touhuta kotona. Nyt haen lisää sairaslomaa, pahoinvointi ei hellitä ja lääkkeitä en halua jatkuvasti syödä.
Pahoinvointi alkoi vasta viikolla 12 aikoihin. 
Onko muilla samaa ongelmaa? Oletteko voineet olla töissä pahoinvoinnista huolimatta? Miten työnantaja suhtautunut sairaslomiin?
Ensin työnantaja vähän vähätteli vaivaa, vein uuden sairaslomalapun ja siinä luki vaikea raskauden aikainen pahoinvointi ja alkoi uskoa, etten huvin vuoksi ole sairaslomalla.

Nyt on viikkoja 15 ja kotona aika menee lepäillessä ja pahoinvoidessa.
Omaa kehoa kuunnellen ja työni on sellaista, etten voi keskenkaiken juosta vessaan oksentamaan, kun alkaa tuntumaan siltä ja työni on fyysisesti raskasta (lähihoitajana palvelutalossa). Omatunto tietenkin kolkuttelee, mutta minkäs voit?
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia! :)

Kommentit (1)

1/1 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän on lisättävä, että olisin töissä jos olo sen sallisi. En mielellään hae sairaslomaa, jos olen flunssassa saati tässä tilanteessa. Olen lukenut muiden keskusteluita, mutta jokainen tekee minkä parhaaksi näkee, eikö? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla