Olen 38 ja haluaisin vielä vauvan, mutta en mieheni kanssa
Miehessäni on sellaisia luonteenpiirteitä, joita en halua lapselleni. Toisella lapsistamme on niitä jonkin verran, ja senkin kanssa on välillä raskasta. Toinen onneksi ei ole niitä perinyt. Viimeisen kohdalla myönnän, että pettyisin, jos sieltä tulisi mieheni luontoinen lapsi. Parempi siis olla tekemättä enää varmaan lapsia, mutta pelkään että sitten myöhemmin kuitenkin tuota kadun.
Kommentit (17)
Tässä vapaaehtoinen 'korvike', jolla kolme loistavat luonteenpirteet omaavat lapset.
Vierailija kirjoitti:
No. Käyt pöyhäyttämässä vähän vieraalla.
Alan hiljalleen ymmärtämään miksi markkinoille on tullut verkosta saatavia isyystestejä...
Mites ois se 46v palstamies, joka on nyt herännyt siihen, että haluaakin lapsia?
Olisiko ero parempi, jos miehen luonne raskas ja lapsi ottanut mallia jo. Tee elämästäsi kevyempi ja parempi.
Ap:lla on toki vielä joitakin hedelmällisiä vuosia jäljellä testailla eri miesten ominaisuuksia.
Jos ottaa vain jonkun kaupan hyllyltä, voi olla, että vasta muutaman vuoden päästä paljastuu ne ei-toivotut piirteet luonteessa.
Ei tässä enää ole aikaa millekään erolle ja uuden miehen löytämiselle. Olisin jo selvästi yli 40v ennen kuin uusi suhde voisi olla sillä tasolla, että lapsia voisi miettiä. Enkä myöskään haluaisi aiheuttaa lapsille erosta aiheutuvaa ikävää.
Eikö kaksi uutta elämää riitä? Vai ovatko niin huonoja että haluaisit tehdä paremman?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaksi uutta elämää riitä? Vai ovatko niin huonoja että haluaisit tehdä paremman?
Lapset ovat hyviä. En osaa selittää miksi haluan vauvan vielä. Lapsiluvun piti olla täynnä, mutta olen tuossa katsellut vauva-ajan videoita, ja haluaisin taas kovasti kokea sen.
Ok. No jos et halua erotakaan, niin mitä oikein haluat meiltä kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Ok. No jos et halua erotakaan, niin mitä oikein haluat meiltä kuulla?
Ehkä kokemuksia siitä kuinka paljon vauvan tekemättäjättäminen myöhemmin harmittaa. Kannattaisiko kuitenkin ottaa riski, jos sieltä tulisikin lapsi, jolla niitä ominaisuuksia ei ole.
Itse tulen kanssa täysin varmasti katumaan etten saa enää kolmatta lasta. Mies meni tekemään vasektomian selkäni takana ja mielestäni se on jo niin törkeä teko, että varmasti olen katkera koko loppuelämäni. Toisaalta lasten perheen rikkominen ja lapsista erossa oleminen tuntuu aivan kauhealta, joten todella vaikea päättää mitä tekisi. Vaikea kuitenkin sietää miestä silmissään kaiken tapahtuneen jälkeen.
Erotkaa ja saa jonkun toisen kanssa tai vaan nyt mietit haluatko sittenkin pitää toimivan perhekupletin, vaiko ruveta vääntämään viikko-viikkoista.