Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään muulla täysin eri nimimaku miehen kanssa?

Vierailija
28.08.2013 |

Ollaan puhuttu miehen kanssa nimistä lapselle, ja selvisi että maut ovat TÄYSIN erilaiset!

Mun lempparit olisi pojalle Emil ja tytölle Sofia. Mies on ehdotellut nimiä kuten Urho, Jaska(??!) , Jarmo, Kari,  Maria, Milla...

Noi tyttöjen nimet on ihan kivat, mutta luulin noita poika-ehdotuksia vitsiksi! Mutta ihan tosissaan tuo on.... 

Vielä en ole raskaana, mutta toivottavasti kun tärppää niin tulokas on tyttö! poikien nimestä tulisi hirveä vääntö :o

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. Kari Emil kuullostaa kivalta. Kaikki tuntemani Karit ovat sanansa mittaisia miehiä joten suhtaudun hyvin positiivisesti nimeen, ikähaarukka on 16-70v.

Meillä lapsi sai nimen joka ei ollut kummankaan maun mukainen, oli vain niin nimensä näköinen ettei mitään muuta pystytty edes ajattelemaan.

Vierailija
2/3 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on Kari niminen pettäjä-eksä, siksi ei oikein nimi iske. Mies ei tiedä tästä, tai siis olen puhunut asiasta mutten miehestä nimellä.

Voi olla että käy myös noin, että lapsi on sitten tullessaan selvästi jonkun nimen näköinen-näin kävi veljellenikin :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, mikset kerro miehelle tätä syytä? Uskoisin, ettei kukaan mies halua lapselleen vaimon eksän nimeä, pettäjä tai ei... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän