Olen näyttelijä. Kysy mitä tahansa :)
Kommentit (23)
Mitä hyötyä kysymisestä, jos vastaat kaikkeen kyllä?
Jos olet lahjakas, miten siedät lahjattomia ja kouluttamattomia, joihin joskus töissä törmää?
Onko näyttelijöissä esiintymisfobiasta kärsiviä? Tai vähintään esiintymispelosta kärsiviä?
Minä vuonna valmistuit Teatterikorkeakoulusta?
Jos kaikkein turhimman ammatin harjoittaminen kiellettäisiin ja nämä entiset ammattilaiset laitettaisiin suolakaivokseen töihin, niin mikä ammatti se olisi ja miksi näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Onko näyttelijöissä esiintymisfobiasta kärsiviä? Tai vähintään esiintymispelosta kärsiviä?
Eikös Hissu ole sanonut olevansa?
Otetaanko elokuvien kohtauksia ihan hirveät määrät? Onko harvinaista, että joku kohtaus onnistuu kertaotolla?
Juttelevatko näyttelijät kuvaustauoilla keskenään paljonkin, vai jokainen pysyttelee omissa oloissaan keskittymässä?
Pyytävätkö sukulaiset sinua esiintymään juhliinsa?
Menisitkö näyttelemään salkkareihin?
Minkälaisissa produktioissa olet mukana?
Montako kertaa hait teatterikorkeaan, ennen kuin pääsit sisään?
Minkälainen on työllisyystilanteesi? Onko sinulla vakituinen työsuhde vai teetkö freelancerina?
Kokevatko näyttelijät mielestäsi paljon seksuaalista häirintää?
Mikä olisi unelmaroolisi?
Näytteletkö/oletko näytellyt teatterissa? Millä perusteella näytöksestä voi olla pois sairauden takia? Olen käsittänyt, että monet menevät esitykseen vajaakuntoisena, koska se muuten jouduttaisiin perumaan. Voiko esim. migreenistä kärsivä näytellä teatterissa, kun kohtaus voi tulla yllättäen?
Jos olet näytellut teatterissa, eikö työn rytmi vaikuta olennaisesti sosiaaliseen elämään, kun vapaalla on aamupäivästä ja illat esityksissä?
Minkä ikäinen on ollut vanhin tietämäsi Teakiin päässyt?
Heräät aamulla, viet lapset päivähoitoon, siivoat, teet kotitöitä, lähdet harjoituksiin. Miten pystyt eläytymään vaikka 1800-luvulla eläneen irtolaisen maailmaan ruuhkavuosien arjen keskellä? Miten keskittyminen tapahtuu, oman elämän ulkopuolelle sulkeminen?