Olisiko aika hankkia elämä?
Huomaan seuraavani ohjelmaa keilaradan puhdistuskoneen rakentamisesta. :D OMG ja LOL
Kommentit (11)
GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD !!
Ou
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Olisi, varsinkin kun katsot aiheellisesti raportoida sen av-palstalle ":D OMG ja LOL" -kommentilla varustettuna.
Jätkä on liekeissä. Anna armoa.
servaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi, varsinkin kun katsot aiheellisesti raportoida sen av-palstalle ":D OMG ja LOL" -kommentilla varustettuna.
Jätkä on liekeissä. Anna armoa.
Mimmihän tuo on
Zinc
Aattelin, että olet 7 jälkeen aamulla palstalla.
Ite keittelen tässä kaffea ja mietin, että mitäs päiwän ohjelmassa. Eilen meni puoli päivää siivotessa, jos jatkaisi siittä .. ehkä.
Pitäis käydä ostaa rojuille lisää laatikoita, eikä huvittaisi ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD !!
Ou
Zinc
Poikapimppiiiissä hiekkaaaa! Provokaaatiooo ooonnistuuui
Vierailija kirjoitti:
Aattelin, että olet 7 jälkeen aamulla palstalla.
Ite keittelen tässä kaffea ja mietin, että mitäs päiwän ohjelmassa. Eilen meni puoli päivää siivotessa, jos jatkaisi siittä .. ehkä.
Pitäis käydä ostaa rojuille lisää laatikoita, eikä huvittaisi ..
Zinc
Laiska, läski.
Vitonen vai mikä näyttää ohjelmia, miten asiat tehdään. Minusta kiinnostava ohjelma. Hauska nähdä miten vaikka metallimöykystä firma muokkaa jonkin tietyn tuotteen.
Oon miettinyt samaa. Missä niitä myydään? Maksaako paljon? Saisko vähän käytetyn elämän halvemmalla? Tartteeks jotain lupia? Oon vähän pihalla.
Mä maalaan seiniä ja katson kun maali kuivaa... Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä maalaan seiniä ja katson kun maali kuivaa... Mielenkiintoista.
On tuo kuitenkin mielenkiintoisempaa kuin hiihto tai tennis. Ap kysymykseen elämä olisi kyllä kiva.