Milloin tämä korona loppuu? En kohta jaksa enää!
Olen aivan lopen kyllästynyt ja väsynyt kaikkeen koronatouhuun. En jaksa enää! Miksi ei voi vaan olla kuin ennenkin kun ei tarvinnut miettiä maskeja, ei tarvinnut pitää pitkiä turvavälejä, matkustaa sai miten halusi ja joka vessareissun jälkeen ei tarvinnut pestä käsiä!
Kommentit (22)
Luulen, että sinulla on aika paljon vakavampia huolia kuin korona ja käsien pesu.
Oletko sitten ennen ollut koko ajan ihmisten iholla? Maskin käyttäminenkään ei ole ainakaan minulle mikään ongelma, miten se on sinulle ongelma?
Ei ole loppumassa tällä meiningillä lähiaikoina. Ennusteet koronan jatkosta vaihtelee. Siitä vaan lukemaan, netti on täynnä tutkimuksia ja artikkeleita.
Kun ei voi vaikuttaa olosuhteisiin, on sopeuduttava.
Täh? Etkö ole ennen pessyt joka vessareissun jälkeen käsiä?
Voi hellanduudelis miten pehmeää ainesta nykyporukka on!!
Hyvä vaan pienet korinat, niin pysyvät nämä maailmaa kiertävät tyhjäntoimittajat neljän seinän sisällä.
Helpolla olet päässyt jos käsien pesu ja matkustamattomuus uuvuttavat.
Minulla alkaa kohta 12. viikko karanteenissa ja tuloista olen menettänyt 80%. Ainut asia mitä iltarukousissani toivon on koronarokotteen löytyminen.
En asu arvatenkaan Suomessa.
Pandemiat kestävät vuoden tai pari.
Tähän mennessä kaikki virukset on saatu aisoihin ainakin täällä länsimaissa, ei tämäkään ole poikkeus. Kyllä se tästä talttuu ajan kanssa.
Ei tämä lopu välttämättä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Helpolla olet päässyt jos käsien pesu ja matkustamattomuus uuvuttavat.
Minulla alkaa kohta 12. viikko karanteenissa ja tuloista olen menettänyt 80%. Ainut asia mitä iltarukousissani toivon on koronarokotteen löytyminen.
En asu arvatenkaan Suomessa.
Tulee mieleen brittisarja "Hei meillä oli rankka päivä" - "Ai rankka päivä? Pubi kiinni remontin takia vai?".
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä kaikki virukset on saatu aisoihin ainakin täällä länsimaissa, ei tämäkään ole poikkeus. Kyllä se tästä talttuu ajan kanssa.
Mitäs kaikkia viruksia tänne on tullut? Siis pandemian aiheuttavia, ihmiselle uusia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaikkia viruksia tänne on tullut? Siis pandemian aiheuttavia, ihmiselle uusia?
Esim. espanjantauti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikainfluenssa kesti 1,5v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. espanjantauti
Espanjantauti oli influenssa, joka ei ole mitenkään uusi tauti, ja jolle on tyypillistä kausivaihtelu. Ei voi verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikainfluenssa kesti 1,5v.
Ja taas kyseessä influenssa, ks. edellinen viesti. Lisäksi influenssaviruksiin on helpompaa kehittää rokote, sellaisia kun jo on.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että sinulla on aika paljon vakavampia huolia kuin korona ja käsien pesu.
Eihän monella muullakaan tunnu olevan.
Tämä on uusi normaali, paluuta vanhaan ei ole.
Kädet on pitänyt pestä ennenkin.