Mulla ei ole kummilapsia.En ole kummitäti.
Kommentit (10)
Minulla ei ole omia lapsia enkä myöskään ole kummi. Ei kiinnosta yhtään ryhtyä lahja-automaatiksi kavereiden lapsille, kristillistä kasvatusta ei ateistilta saa, ja nimikkoaikuisuuden ideakin kuihtuisi omaan väkinäisyyteensä. Kyllä niiden lasten kanssa pääsee väleihin, jos se luontevasti onnistuu.
Minullakaan ei ole kummilapsia, ei myöskään omia. En pidä lapsista. Miksi kaikkien pitäisi olla lasten kanssa tekemisissä?
Oo vaan tyytyväinen, mua ainakin kaduttaa, että olen kummiksi suostunut. Yksi vielä meniskin.
Mulla on ja ne tytöt on aivan huippumimmejä!
Mulla on 3v kummipoika ja 6kk oma tytär, ja molemmat valtavan rakkaita!! Kummipojan kanssa vietin kovastikin aikaa ennen tyttären syntymää mutta nyt jäänyt vähemmälle :( Yritän tosin edelleen silloin tällöin järjestää ihan "omaa kahenkeskistä aikaa" kummipojan kanssa ja vien sen vaikka jonnekkin kivaan paikkaan, puistoon jätskille yms.. :)
Oon vasta 18 ja molempia (kummi- ja omia lapsia) haluaisin ehdottomasti lisää!! :) mutta toki kaikki ei halua välttämättä kumpiakaan ja sekin on ihan ymmärrettävää
Mulla on yksi. Veljeni poika. Kavereille en ole kelvannut, yksi sanoi suoraan että sen takia kun mulla ei ole lapsia... Olisko se sit muillakin syy, en tiedä.
Mulla on kummilapsia enkä ole kummitäti.
no kaikki tietää ett vihaan lapsia, joten musta ei varmasti ikinä tule kummitätiä kenellekään.
Minulla ei ole omia lapsia enkä myöskään ole kummi. Ei kiinnosta yhtään ryhtyä lahja-automaatiksi kavereiden lapsille, kristillistä kasvatusta ei ateistilta saa, ja nimikkoaikuisuuden ideakin kuihtuisi omaan väkinäisyyteensä. Kyllä niiden lasten kanssa pääsee väleihin, jos se luontevasti onnistuu.