Onko muita tuhlareita?
Tilaako teistä kukaan välillä liian usein vaatteita tai ostaa kaupasta? Miten yli henkisestä morkkiksesta?
Kommentit (5)
Joo, aikaisemmin tilailin kaikenlaista. Vuoden alussa päätin että nyt loppuu. Kesällä oon vähän repsahtanut, mutta mulla on niin paljon vaatteita ja on niin ihana tunne kun niihin ei mene rahaa että nyt on helppo lopettaa.
Minä. Netistä tulee liian usein tilattua, varsinkin alesta. Kaapit pursuaa nyt jo vaatteita ja kenkiä, joita en kaikkia ole edes pitänyt, mutta tilaan niitä vain lisää. Morkkis tulee usein ja yritän taas hetkeen olla mitään tilaamatta, mutta sitten taas lankean 😞
Vierailija kirjoitti:
Joo, aikaisemmin tilailin kaikenlaista. Vuoden alussa päätin että nyt loppuu. Kesällä oon vähän repsahtanut, mutta mulla on niin paljon vaatteita ja on niin ihana tunne kun niihin ei mene rahaa että nyt on helppo lopettaa.
Hienoa että olet pystynyt lopettamaan. Minunkin täytyy pystyä. On eri kokoisia vaatteita, kun olen lihonut ja laihtunut. Ei mitään priimaa, mutta kyllä pärjään näillä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Netistä tulee liian usein tilattua, varsinkin alesta. Kaapit pursuaa nyt jo vaatteita ja kenkiä, joita en kaikkia ole edes pitänyt, mutta tilaan niitä vain lisää. Morkkis tulee usein ja yritän taas hetkeen olla mitään tilaamatta, mutta sitten taas lankean 😞
Morkkis on tuttu tunne minullekin. Yhtäkkiä tajuaa, että kuin paljon on mennyt rahaa hukkaan kun ei edes ehdi käyttää kaikkia vaatteita koskaan. Ap
Ennen kaikkea, pääseekö ostoriippuvuudesta eroon? Ei olisi varaa ostella näin usein ollenkaan.