Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin kylmästi tyhjentää kaappeja joissa on tavaraa, joita en koskaan käytä, heitän vain jätesäkkiin

Vierailija
18.08.2020 |

Ei tämä muutoiin edisty yhtään, että pääsisin turhasta roimasta eroon. Minulla on yksi kaappi jossa ei ole mitäöän mitä käyttäisin, siellä on roinaa kaikenlaista, sitten on lipaston vetolaatikkoja myös täynnä roinaa, joissa on vain parissa tärkeitä tavaroita ja papereita, muussa roinaa jota en koskaan etsi tai käytä jne jne.

Ongelma on vain siinä että olen suunnitellut tätä ehkä jo vuosikaupalla, mutta en saa vain aloitettua tätä projektia, vaikka mulla on kaikki päivät aikaa.
Tämä on järkyttävää tämä aloitekyvyn puute.
Voisitteko jotenkin ruoskia minua, että saisin viimein haettua edes jätesäkin kaapista, ja että tänään saisin siihen edes yhden laatikon tai kaapin hyllyn kamat kipattua. Please, tarvitsen apua.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voi kerrallakin pois kaikki heittää, mitä ihmiset täällä kauhistelee? Joo, kierrätys olisi ihanteellista, mut ei kaikilla ole sille aikaa ja energiaa. Miettikääs kuinka monia kuolinpesiä tyhjennetään ihan kylmästi heittämällä KAIKKI roskalavalle ja lava kaatikselle vaan. Kun ei perijöillä ole energiaa käydä sitä kaikkea läpi mitä kuollut on säilönyt kaappeihinsa...

Yksi tai kaksi kaapillista suoraan roskiin ei siihen nähden ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi