Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyneet äidit, älkää alistuko olemaan itsestäänselvyyksiä!

Vierailija
18.08.2020 |

Joku kirjoittelee toisessa ketjussa väsymyksestään ja siitä kuinka häntä ei kotona kunnioiteta miehen ja lapsen puolesta. He odottavat, että äiti on kone joka hoitaa kaiken omista kivuistaan ja ongelmistaan huolimatta. Äidin päälle saa kaataa omat ongelmat ja valittaa tästä ja tuosta, äiti kuitenkin siivoaa kodin ja laittaa ruoan ja hoitaa kaiken!
Äiti on sitten jatkuvasti kireänä, tiuskii kotona ja on vihainen kaikelle.

Minä sanoisin, että tehkää interventio - HETI!
Teidän ei tarvitse olla orjia kotonanne, teidän ei tarvitse hoitaa kaikkea! Te saatte ja teidän pitää ottaa aikaa itsellenne ja laittaa itsenne ETUSIJALLE. Antakaa yksikin järkevä selitys sille, miksi annatte kohdella itseänne noin?

Istuttakaa perheenne alas ja kertokaa suoraan, mitä tilanteesta ajattelette. Jos ette pysty puhumaan, kirjoita asia paperille ja jaa se jokaiselle luettavaksi. Sanokaa, että olen niin nyt niin väsynyt, että jonkin on muututtava tai minä lähden. Ja PITÄKÄÄ SIITÄ KIINNI!

Älkää tuhlatko elämäänne huonossa parisuhteessa tai myrkyllisessä ilmapiirissä kotona, joka myrkyttää kaiken ajattelunne ja latistaa itsetuntonne. Lakatkaa listaamasta asioita, joita puolisonne/lapsenne tekee väärin. Jos homma ei sanomalla parane, lähtekää! Tehkää selväksi, että olette tosissanne ja vaaditte kunnioitusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen!

Vierailija
2/7 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tulee ja menee mielensä mukaan ja nainen nököttää odottamassa.

Tehkää samoin, älkää olko noin nössöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kovaa intoa lisääntyä ja vieläpä pysyä yhdessä tuollaisten turjakkeiden kanssa.

Vierailija
4/7 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Minkä ne naiset ajattelee muuttuvan sillä, että kääntää aina vaan toisen posken ja alistuu kerta toisensa jälkeen? Tulevat väsyneinä töistä kotiin ja näkevät, että taas on jätetty astiat pöydälle ja keittiötaso on täynnä leivänmuruja ja oivariinia vaikka just edellisenä iltana he siivosivat keittiön putipuhtaaksi. Miehen sukatkin näyttäis lojuvan tossa olkkarin matolla ja lapsen takki on lattialla vaikka naulakko on siinä vieressä.

Miten tyhmä pitää olla, jos rupeaa tässä tilanteessa taas siivoamaan?? Miksi ette suatana soikoon räjähdä ja VAADI perheenjäseniä siivoamaan itse? Miksi teidän pitäisi se tehdä?

Vierailija
5/7 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä saa puhua. Noi mutsit elävät siitä että saavat valittaa ja olla marttyyreitä.

Vierailija
6/7 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä saa puhua. Noi mutsit elävät siitä että saavat valittaa ja olla marttyyreitä.

Joo ei tämä ihan lentoon lähtenyt :D

Ap

Vierailija
7/7 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa silti ne lapset etusijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi