Keiden julkkisten uskot palstailevan?
Keiden tunnettujen henkilöiden uskot käyvän AV:lla?
Muistuuko mieleen joku aloitus tai kommentti, jonka epälet olevan jonkun tietyn julkkiksen kirjoittama.
Kommentit (18)
En usko kenenkään oikean julkkiksen käyvän täällä. BB-hörhöt ei oo julkkiksia.
Minä käyn, ja jos tietäisitte kuka oikeasti olen niin tulisitte luutuamaan lattioitani - ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:47"]
Minä käyn, ja jos tietäisitte kuka oikeasti olen niin tulisitte luutuamaan lattioitani - ilmaiseksi.
[/quote]
Miksi ihmeessä tultaisiin?
Tuomas Enbuske.
Hänhän on pienen tyttären isä ja jotenkin tyyli on sellainen, että hän on takuulla "AV-mamma".
Uskon hänen entisenä vasemmistolaisena provoilevan näitä hyväosaiset sitä, huono-osaiset tätä-juttuja. Yrittää ärsyttää vasureita.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:44"]
YLEX:n Matti on itse kertonut palstailleen 10 vuotta
[/quote]
Eiks Matti oo nimimerkillä äippä 82 tai vastaava?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:47"]
[/quote]
Minähän tulen jo. Olet varmaan yh-ystäväni, joka joutui kolariin? Meillähän on siivousrinki, jossa jokainen ystävä vuorollaan pesee lattiasi muiden siivoustöiden lisäksi.
Olen nainen ja uusi täällä, mutta epäilen, että niiden tissikuvien jälkeen täällä on ollut miehiä enemmän. Odottavat lisää...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:51"]
Tuomas Enbuske.
Hänhän on pienen tyttären isä ja jotenkin tyyli on sellainen, että hän on takuulla "AV-mamma".
Uskon hänen entisenä vasemmistolaisena provoilevan näitä hyväosaiset sitä, huono-osaiset tätä-juttuja. Yrittää ärsyttää vasureita.
[/quote]
Tais osuu oikeeseen? :D Tyyppi heti käynyt alapeukuttamassa?
Martina