Voiko 48-vuotias nainen enää saada rakkautta ja hellyyttä?
Vai täytyykö totutelle yksinäiseen elämään?
Pahallta tuntuu ajatella tulevia vuosia yksinäisenä.
Kommentit (9)
Toki. Tätini löysin uuden rakkauden 52-vuotiaana, ovat olleet yhdessä nyt 17 vuotta ja onnellisia!
Voi paljon vanhempikin!!! Nyt laitat itsesi kuntoon. Uskot itseesi, pukeudut kauniisti, käyt kampaajalla, meikkaat kauniisti, kroppa kuntoon ja itsetunto ylös. Sinä olet loistonainen ja kun kaikki kohdillaan niin tanssimaan, etsimään netistä seuraa ja pian huomaatkin olevasi varattu. Näin se menee! Sinä et vain ole tutustunut sinkkuelämään kunnolla.
48-v tuttuni, nainen, meni viikko sitten kihloihin netissä tapaamansa miehen kanssa. Eli toki voi vielä jonkun löytää!
Ei voi. Sen ikäisellä naisella ei ole enää mitään seksuaaliarvoa. Ei ole ollut enää moneen vuoteen.
Tietysi voi! Suuntaa kohteesi nuorempiin miehiin. Voi kuinka muistelen ihanuudella aikoja jossa sain viettää ihanan kesän neljäkutosen kanssa (nyt 48) olisi varmaan tullut hyvä tulevaisuus, mutta vetäydyin hänen exän takia pois kuvioista. Kävi oven takana ja uhkaili, tällaiseen leikkiin en halua itseäni. Pienen tarinan voi tähän laittaa...ihanaa, hellää ja kiihkeää seksiä harrastettiin sohvalla aika pitkään kun ovikello soi, menin muna pystyssä katsomaan verhon raosta kun exä siellä oli päässyt jyvälle että missä osoitteessa entistä vaimoa pannaan. Ei ovi auennut, vaan sohva kutsui ja ihan lämmin jalkoväli.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:13"]
Ei voi. Sen ikäisellä naisella ei ole enää mitään seksuaaliarvoa. Ei ole ollut enää moneen vuoteen.
[/quote]TÄMÄ ON FAKTA!!!!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:13"]
[/quote]TÄMÄ ON FAKTA!!!!
[/quote]
FAKTAT kehiin?
Jos ei ole omia kokemuksia niin jätä kommetoimatta!!!
Kunhan kasvat isoksi, ja saat joskus -50 naista niin kirjoittele sitten uudestaa.
Parhaimmat kyydit saa vähän vanhemmilta, ja tämä on fakta kun niitä olen saanut. Nuoremmat naiset odottaa että mies vie mutta jos joskus saat naista jossa miestä viedään, tuntuu että isovarpaiden kynnet lähtee ;)
mä olen ollut 8-v ilman mitää ihmeellisempää sutinaa. enä vieläään oo tottunut yksinoloon