Mies lopetti yhteydenpidon, nyt haluaa tavata
Mitähän mahtaa miehen mielessä liikkua: lopetti yhteydenpidon riidan jälkeen pari kuukautta sitten, ei edes vastannut puhelimeen. Nyt sain viestin, jossa ilmoittaa että haluaa nähdä. Mua ei kiinnosta tietenkään enää, mutta se kiinnostaa, millainen mies edes kuvittelee, että vastaisin sen viestiin. Spekulaatioita ja kokemuksia pliis, av:t.
Kommentit (28)
Ai miksi pahempi?
Siitä tiesin että näet kun olet niin varovainen, oikeat näkijät aina korostaa omaa tahtoa.
Minä taas näen, että olet kovin varovainen elämässä muutenkin: luota itseesi ja astu varjosta esille. Ihmiset tykkää susta ja luottaa sinuun enemmän kiin uskotkaan.
Minä näen että sillä jäi tavaroita sun luo.
Ei tullut mieleen, että sillä olisi todettu sukupuolitauti ja lääkäri on käskenyt olla yhteyksissä kumppaneihin.
Siltä on löytynyt sukupuolitauti ja haluaisi kertoa siitä sinulle.
Siis uskooko joku joihinkin näkijöihin?? "Sillä on ei tumma eikä vaalea tukka, se on ei laiha muttei lihavakaan"! Tuollaista soopaa pystyy kuka tahansa sanomaan ja aina pitää melkein paikkansa. Ei kai kukaan oikeasti ala elää elämäänsä jonkun ns. näkijän sanomisten perusteella? Ja tekemään isoja päätöksiä esim. parisuhteen aloittamisesta tai lopettamisesta?
AP:lle sanoisin, että sitä saa, mitä tilaa. Jos aloitit varattuna virittelemään jotain muuta juttua, on aivan oikein, jos mies nyt kusetttaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:02"]
Mitähän mahtaa miehen mielessä liikkua: lopetti yhteydenpidon riidan jälkeen pari kuukautta sitten, ei edes vastannut puhelimeen. Nyt sain viestin, jossa ilmoittaa että haluaa nähdä. Mua ei kiinnosta tietenkään enää, mutta se kiinnostaa, millainen mies edes kuvittelee, että vastaisin sen viestiin. Spekulaatioita ja kokemuksia pliis, av:t.
[/quote]
No se on onni sille miehelle, ettei sinua kiinnosta, kun oot tollanen herkkä nahkainen ja pöljä.
Onneksi erehdyin tuossa nettijutussa sillä sitten olisi ollut pahempi asia.