Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oriflame myynti, kannattaako muka?

Vierailija
24.08.2013 |

Itse en harkitse mutta siskoni  on hurahtanut ja tuntuu ettei enää muusta puhukkaan. Koko ajan ravaamassa jossain tilaisuudessa ja koulutuksessa. Kotiäitinä saa varmaan vaihtelua elämäänsä mutta se panostus tuntuu järjettömältä. Pääseekö muka mihinkään tuntiansioon jos käytännössä aina on valmis perheen yhteisestä viikonloppuajasta suurimman osan laittamaan meikkibisnekseensä. Eihän yhdestä kutsutilaisuudesta jossa kolme tai viisi ihmistä voi montaa euroa ansaita. Eniten ärsyttää kyllä että on nyt joka väliin tunkemassa sitä kuvastoa ja hehkuttamassa kuinka hyviä tuotteet on. Vaikka kuinka suoraan sanoisi etten ylipäätään harrasta kosmetiikkaa paljon ja saan kaupasta ne mitä tarvitsen. Ihan kuin se olisi aivopesty.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saan kaupasta ne mitä tarvitsen"

Kauppaahan se siskosikin käy, joten mikset tukisi hänen pientä bisnestään ennemmin kuin jotain isoa marketia?

On ihan luonnollista, että hän on innoissaan, koska on aloittanut jotain uutta, mistä pitää.

Vierailija
2/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse vähän epäilen että noilla mitään tienaisi, varmaan olisi kannattavampaa hankkia ihan osa-aikatyö kuin myydä jotain oriflamea/avonia/partylitea mitä näitä nyt on... Järkätään jotkut kestit ja sitten ostetaan jotain ja emäntä saa jotain siitä itselleen, joko rahaa tai tuotteita... Kiva harrastus varmaan jos tuollaisesta tykkää mutta uskon vahvasti ettei sillä juuri rikastu. Itseäni ei tuollaiset juurikaan kiinnosta, ostan kaupasta itselleni sopivat kosmetiikat ja kynttiläkipot.

Vaikka ei liity asiaan, kaikista koomisinta ovat kyllä nuo kaiken maailman Amway - uskonnot, eli nämä pyramidijutut mihin toiset hyväuskoiset lähtevät vielä mukaan, kaikkeen ne ihmiset hurahtaakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen oriflame edustaja saa näytteitä mm.hajuvesistä, voiteista ja huulipunista joita voi antaa testattavaksi esim kutsuilla.

Vierailija
4/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:07"]

"Saan kaupasta ne mitä tarvitsen"

Kauppaahan se siskosikin käy, joten mikset tukisi hänen pientä bisnestään ennemmin kuin jotain isoa marketia?

On ihan luonnollista, että hän on innoissaan, koska on aloittanut jotain uutta, mistä pitää.

[/quote]

Itse käytän tiettyjä laatumerkkejä ainakin kasvoilleni joita en hevillä vaihda, siksi en itse ainakaan ostaisi tuollaista merkkiä. Vartalo ehkä eri asia, jotain suihku/voide juttuja voisinkin ehkä ostaa, mutta esim. bodyshopista saa edullisesti ihanan tuoksuisia juttuja joten mikä noista tekee sen paremman? Itse ainakin ostan itselleni sopivia tuotteita mieluummin, kuin tuen jotain henkilöä hukkaamalla rahaa. Eri asia jos olisi joku oikea ura, mutta miksi pitäisi ostaa jotain halpiskamaa kaappeihin pölyttymään, vain että joku saa muutaman pennosen?

Vierailija
5/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hankin vaan tuotteita jotka olen kokeillut, tiedän. Jos vaihdan merkkiä se tapahtuu saamani näytteen perusteella. Saisivat antaa sellasia näytepussukoita niin voisi edes tietää mitä tuotteet on. Olen esim tosi tarkka mistä tuoksuista pidän. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän