Desogestrel Sandoz minipillerit ja epätavallinen valkovuoto
Elikkä, olen nyt viikon päivät syönyt Desogestrel Sandoz 75mg minipillereitä. Ennen söin Cerazetteä, mutta minun pillerit vaihdettiin tuohon halvempaan. Nyt ongelmana on se, että minulla on viimeisen puolentoista vuorokauden aikana ollut kelta-ruskeaa valkovuotoa. Vuoto muistuttaa muuten tavan valkovuotoa, mutta väri on muuttunut. Osaisiko joku fiksu neuvoa/kertoa, kuuluuko tuo ko. pillereiden haittapuoliin vai mistäköhän on kyse? :O
Kommentit (3)
okei.. rusehtavaa vuotoa on nyt tosiaan ollu vähän yli vuorokauden, eikä ole mitenkään häiritsevän runsasta, mutta kiinnitin asiaan vain huomiota. Hajukaan ei ole mitenkään epätavallinen.. väri vaan muuttunut. Nyt olen reissunpäällä, joten kannattaisiko ottaa samantien yhteys lääkäriin vai odotella muutama päivä?
Alotin viimevuonna marraskuussa minupillerit. Tiputteluvuotoa on ollut, mutta valkovuotoa ei yhtään. Mietin onko se ihan normaalia? En ole harrastanut yhdyntää koskaan ja olen 18.
no ei niissä ole mitään haittapuolta ihan sama on se pilleri kun se toinenkin.Sulla pukkaa nyt vuoto läpi,tai sitten on vaikka joku tulehdus kuten bakteerivagionoosi.