Juuri lenkiltä tullut mies vastailee kysymyksiin. Mitä haluat tietää?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 15:56"]
Voinko kertoa miehelle, että pidän hänestä ja haluaisin tavata useamminkin? Olemme tavanneet kaksi kertaa, mutta välimatkan vuoksi pidämme yhteyttä lähinnä viestein, päivittäin. Arkisia kuulumisia jne. Pidän hänestä todella, mutta en ole varma hänen tunteistaan.
[/quote]Tiettysti voit, kerro pois. Miksi et vois? Jos mies säikähtää ja karkaa, niin hyvä että et tuhlannut häneen enempää aikaa.
ap.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 15:56"]
Voinko kertoa miehelle, että pidän hänestä ja haluaisin tavata useamminkin? Olemme tavanneet kaksi kertaa, mutta välimatkan vuoksi pidämme yhteyttä lähinnä viestein, päivittäin. Arkisia kuulumisia jne. Pidän hänestä todella, mutta en ole varma hänen tunteistaan.
[/quote]Tiettysti voit, kerro pois. Miksi et vois? Jos mies säikähtää ja karkaa, niin hyvä että et tuhlannut häneen enempää aikaa.
ap.
[/quote]
Miksi hän pitäisi yhteyttä, jos hän ei halua tavata? Voiko mies vain haluta jonkun, jolle kertoa päivän tapahtumat? Siis olla vain kaverina? Taustatietona kerrottakoon, että meillä on ollut seksiä.
Kysynpä vaikka "aika loppui". Mitä luulet, valmistunko 2 vuodessa vai meneekö pidempään?
Enhän minä väittänyt olevani mikään ennustaja tai selvinnäkijä...
ap.
Millaisen lenkin juoksit, oletko harrastanut kauan lenkkeilyä?
Masturboitko samalla kun käyt suihkussa lenkin jälkeen ?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:27"]
Masturboitko samalla kun käyt suihkussa lenkin jälkeen ?
[/quote]
Olen korvannut seksin juoksemalla, ei seiso enää.
Minkä takia naapurin mies lähtee lenkille koiran kanssa, sitten koira on pari kolme tuntia pubin edessä? Missä se mies on? Lenkillä?
Klo 16 asti minä päivänä? Kakattaako sua juokset? Onko hyvää pitsareseptiä?
Ootko sama Porvoon mies joka saunoi eilen illalla?
Montako luomea sinulla on?
Mikä on paras kahvimerkki?
Olitko viime talvena pulkkamäessä?
Oletko koskaan sairastanut influenssaa?
Kah, saunanraikas porvoosta päivää!