Nyt kaikki poppaskonstit menkkojen siirtoon!
Onko sellaisia? :D
Kerrankin on tulossa miehen kanssa pieni irtiotto arjesta enkä todellakaan halua, että mulla on silloin menkat. Pahasti kuitenkin siltä näyttää. Enkä käytä pillereitäkään, että niillä voisi siirtää.
Mitä mä teen, ettei ne juuri silloin ala? Seison 20min päällään vasen jalka niskan takana vai mitä hemmettiä??
Kommentit (17)
Olisko jotain muuta, jos tuo ei jostain syystä mulla toimikaan?
Stressi? Miten saisin stressin päälle nopeasti? Eikö se laita usein kierron vähän sekaisin.
ap.
Et voi mitenkään muuten vaikuttaa kuin pillereillä.
Hankkiudu raskaaksi ja PIM! Sulla ei ole enää menkkoja.
Hankkiudut raskaaks? abortinhan voi tehdä 12 rv asti, aika monta viikkoa sais olla ilman menkkoja..mietippä sitä!
No vähän myöhäistä se raskaaksi hankkiutuminen, kun ovis meni jo... Ihan on siis lähipäivistä kyse. Ei se taida auttaa kuin toivoa parasta. Ihan syvältä.
ap.
Joo ihan älytäntä. Ei menkkoja noin vain "siirrellä"
Nykyajan mukavuudenhaluiset ihmiset! Hohhoijaa!
Hirveä tosikko... Mutta kiitos kuitenkin sinullekin.
ap.
Aika ovulaatiosta menkkoihin on aina sama, ellei ole raskaana, joten sun tapauksessa myöhäistä edes stressailla. Mikä niissä menkoissa nyt niin pelottaa?
Meillä suunnittellaan irtiotot aina mun menkkojen mukaan, siirrän siis tarvittaessa pillereillä. Miksi et käytä pillereitä? :)
Keltarauhashormonilla voi siirtää, et kerro milloin olisi tämä tarve siirrolle, kas kun noita lääk.tulee ottaa jo suht varh.vaiheessa.
Kyllä kuukautisia todellakin voi siirrellä, on omaa kokemusta ja ihan ammatillista kokemusta.
Ei ne pelota, ne vaan ärsyttää.
ap.
natural way to delay menstrual cycle ja google avuksi.
Tämä irtioton mahdollisuus tuli niin yllättäen, ettei voinut valita päiviä.
Siksi juuri ajattelin poppaskonsteja, kun ei oikein muitakaan enää ehdi. Ehkä mä menen tästä nyt sitten seisomaan päälleen ja toivomaan, että se auttais mullakin.
ap.
Hanki resepti Primolut- pillereille. Otat niitä puolikkaan-kokonaisen päivässä aloittaen 3vrk ennen oletetun vuodon alkamista ja lopetat kun sinulle sopii kuitenkin viimeistään 2vkon kuluttua. Vuoto alkaa n.3vrk lopetuksen jälkeen.
En syö pillereitä itsekään eikä muitakaan hormoneja käytössä mutta noilla olen siirtänyt kuukautisia ongelmitta 2x etelänmatkan vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:08"]
Hirveä tosikko... Mutta kiitos kuitenkin sinullekin.
ap.
[/quote]
faktat faktoina
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 15:47"]
Mitä mä teen, ettei ne juuri silloin ala? Seison 20min päällään vasen jalka niskan takana vai mitä hemmettiä??
[/quote]
Juu, tätä minä olen käyttänyt ja aina on toiminut!