Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle 30-vuotiaat naiset ovat aseksuaaleja.

Vierailija
24.08.2013 |

Itsekin muistan, miten seksi inhotti ja ahdisti nuorena. Hyvä jos pystyi kerran kuukaudessa harrastamaan. Alle 30-vuotiaat miehet puolestaan rakastavat seksiä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisinkin! Elämä olisi paljon helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh? itse haluan monta kertaa päivässä ja olen 23-v nainen :) se ahdisti kun ei ollut yhdessä vaiheessa seksiö ollenkaan...

Vierailija
4/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 15:46"]

Itsekin muistan, miten seksi inhotti ja ahdisti nuorena. Hyvä jos pystyi kerran kuukaudessa harrastamaan. Alle 30-vuotiaat miehet puolestaan rakastavat seksiä. 

[/quote]

No ei ollut mikään uutinen keski-ikäiselle miehelle, ainakin jos on muutakin elämää nähnyt kuin peräkämarin seiniä.

Vierailija
5/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:09"]

[/quote]

No ei ollut mikään uutinen keski-ikäiselle miehelle, ainakin jos on muutakin elämää nähnyt kuin peräkämarin seiniä.

[/quote]

se että joku nainen ei ole halunnut sun kanssa seksiä, ei tarkoita etteikö olisi halunnut ollenkaan...

Vierailija
6/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:12"]

[/quote]

[/quote]

se että joku nainen ei ole halunnut sun kanssa seksiä, ei tarkoita etteikö olisi halunnut ollenkaan...

[/quote]

Ymmärsit tahallasi väärin. En tarkoittanut pelkkiä omia kokemuksia vaan sitä kun tietoa karttuu asioista iän myötä, sitä kutsuttanee elämänkokemukseksi.  Etenkin jos elämää näkee muuallakin kuin siellä peräkamarissa.Ja tässä valossa tuo aloitus ei ollut mikään erityisempi uutinen. Ihan vakavissani uskon että moni ikätoverini allekirjoittaa tämän.

Vierailija
7/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja yrittää ilmeisesti sanoa, että naisten seksuaaliset halut nousevat monesti noin 30-vuotiaana ja sitä ennen monet eivät ole erityisen viehättyneitä seksistä. Aseksuaalisuushan sitten ei tarkoita sitä, ettei halua naida vasemmalle ja oikealle eikä edes sitä, että ei halua lainkaan seksiä miehen tai naisen kanssa. Jos oma käsi viehättää, ei ole aseksuaali. Luulisin, että monet nuoret naiset kokevat seksuaalisen kanssakäymisen vaikeana. Jossain vaiheessa sitten helpottaa, kun on enemmän sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja toisaalta petikumppanitkin on keskimäärin vanhempia ja varmempia.

Olen alle 30 vuotta ja minusta on kyllä helpointa hoidella itse itsensä. Saa juuri sitä, mitä haluaa ja toisen kanssa on ollut niin vaikea puhua siitä, mikä tuntuu hyvältä ja siitä, mitä ei mielellään tarvitsisi tehdä. Toivon tosiaan, että helpottaa, vaikka toisaalta ei se niin kauheaa olisi, jos ei ikinä enää joutuisi harrastamaan seksiä.

Vierailija
8/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ymmärsit tahallasi väärin. En tarkoittanut pelkkiä omia kokemuksia vaan sitä kun tietoa karttuu asioista iän myötä, sitä kutsuttanee elämänkokemukseksi.  Etenkin jos elämää näkee muuallakin kuin siellä peräkamarissa.Ja tässä valossa tuo aloitus ei ollut mikään erityisempi uutinen. Ihan vakavissani uskon että moni ikätoverini allekirjoittaa tämän.

[/quote]

häh? mutta ei se niin ole että nuoret naiset eivät pitäisi seksistä. jos sulla tai sun kavreilla ei oo flaksi käynyt niin voivoi. silti se ei poista sitä tosiasiaa että monille nuorille naisille seksi maistuu todella hyvin :)

Vierailija
9/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai!! oon 28v ja ollut viimeset kymmenen vuotta hyvinkin halukas harrastamaan seksiä (jopa miestäni innokkaampi). Tulee vielä vaikeet paikat jos mulla halut kasvaa ja miehellä laskee..  Sen verran paljon tulee seksistä/seksuaalisuudesta puhuttua ikäisteni ystävien kanssa, että jo silläkin perusteella uskallan sanoa, ettei tuo ap:n väite ole edes lähellä totuutta.

Mä luulen, että toi on saattanut joskus aikoinaan pitääkin paikkansa. Nykyään seksuaalisuutta ei enää häpeillä, piilotella ja pidetä "likaisena" kuten ehkä muutama vuosikymmen taaksepäin. Naisetkin osaa nauttia seksistä jo nuoremmalla iällä eikä vasta kokemuksen kartuttua.