"Kun mulla on oikeus" vali-vali-vali
Siis miten tällaiset ihmiset kehtaa valittaa lehteen omalla nimellään?!
Tapaus 1: Ilkeä kassatäti ei myynyt lapselle ja isälle yhteensä kymmentä tarjousjäätelöä, kun tarjouksessa oli selvästi rajoituksena viisi per talous. Isä kirjoittaa valituksen omalla nimellään lehteen: http://www.ts.fi/mielipiteet/lukijoilta/516936/6vuotias+pettyi+kassajonossa
Tapaus 2: Iso jengi vanhoja rouvia on jotenkin käsittämättömästi onnistunut järkkäämään itselleen pariksikymmeneksi vuodeksi ilmaisia huveja vanhainkodista, jossa kukaan heistä ei asu. Vanhainkodin työntekijät ovat käyttäneet palkallista työaikaansa näiden yksityisten tapaamisten järkkäilyyn, kun olisi pitänyt hoitaa vanhainkodissa asuvia ihmisiä. Nyt rouvat valittavat lehdessä, kun pienen piirin kiva ei enää jatkukaan näin vaan vanhainkoti tarjoaa heille vain samaa kaikille avointa kerhoa kuin muillekin: http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/526351/Turkulaisrouvien+kerho+sai+tylyn+lopun
Mä en enää tunnista provojakaan, kun ihmiset oikeasti ja vakavissaan valittavat tällaisista asioista.
Kommentit (10)
Ainoa turha valitus tässä oli sun valitus.
nyt joku reipas turkkulainen hoitsu oma yritys pystyyn ja järkkäämään kerhoja seniorirouville.
Onhan rouvilla lupa pitää kerhoa keskenään. Joku vain ottaa vastuun toiminnasta.
Mutta saako ne rouvat kokoontua edelleen siellä vanhuskeskuksessa? Jos ei niin miksei johonkin kahvilaan turisemaan. Pappikin voi tulla mielellään vaikka joulun ja pääsiäisen aikaan johdattamaan juttua.
Jos nuo mummot kerran ovat niin omatoimisia, niin miksi eivät kokoonnu jossain kahvilassa? Ei vanhainkodin ole mikään pakko heille kahvia ja ohjelmaa passata ilmaiseksi.
Jotenkin surullista, kun vanhat ihmiset on noin itsekeskeisiä.
joo, lassukoilla on sama ongelma. "mulla on oikeus seksiin vaikka naista sattuisi"
Pitääkö ne lassukat aivan joka ketjuun hinata mukaan?!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:06"]
Pitääkö ne lassukat aivan joka ketjuun hinata mukaan?!
[/quote]
no he vaan littyvät joka ketjuun
Voi ei! Aika uskomattomia tapauksia.