Kröhöm.. Kaksivuotiaiden hätäistunto kokoontuu..
Täällä kaksivuotiaiden hätäkokous. Herra puheenjohtaja aloittaa: Tissi tuote palvelu on alkanut heikentymään ja valmistus uhataan lopettaa!! Vaadimme asiaan muutosta..
Onko muita ongelmia havaittu? Istuvatkoko uudet liberon kuivaksiopettelu housut hyvin??
Neiti siellä takana, tahtoo puheenvuoron!
Kommentit (5)
Mistä sinä erotat kaksivuotiaat neideiksi tai herroiksi? Rouvia ei sentään taida olla mukana...
Mun vanhemmat hylkää mut nykyään aina päiväksi johkin narikkaan jossa on paljo muitakin hyljättyjä. En ymmärrä miksi. onkoon ne kyllästyny meikään jo ny. Eihään ne on vielä kahta vuottakaan mua katteleet.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä erotat kaksivuotiaat neideiksi tai herroiksi? Rouvia ei sentään taida olla mukana...
Me esiteltiin sille kaikki tuhannet eri sukupuolet, ja joka aamu (sekä muutenkin tarvittaessa) kysytään siltä, että mihin niistä se haluaa identifioitua.
Vanhemmat iltasatua minulle lukiessa hyppivät aina sivuja yli. Luulevat etten huomaa. Joku laki ja asetus tähänkin saatava, ettei ihan mitä vaan kohtelua sentään .
Mun hallitus meinaa vierottaa mut vaipasta ja istuttaa kylmälle astialle tekee mun kakkajuttu.
En tykkää.
Protestoin ja meen sohvan taa kun aika on.