Miehen oksentaminen lavuaariin??!
Onko muiden miehet tällaisia, että jos tulee yrjö, niin se pitää päästää lavuaariin vaikka pönttö seisoo vieressä?? Miksi, Oi miksi??
Kommentit (19)
Yritä kouluttaa wc pönttöön laattamaan. Eroa jos ei opi vuoden sisällä.
jos se oksu tulee, niin en ala sihtailemaan pöntöön jos lavuaari on kohdalla. mikä helvetin kysymys tämäkin taas on?
ai teillä ei osata pestä sitä lavuaaria? joka on puhtaampi kuin se menkkaperseesi tuhrima pönttö
Hyi hitto. Älä kerro enempää oon juonu kohta 4 litraaa kaljaa.
No kyllähän se pönttöön oksuaminen olisi järkevämpää. Lavuaarissa on pienemmät putket, voi mennä tukkoonkin herkemmin. Oksenteleeko miehesi useinkin, kun asian nostit esille?
Ehkä ongelma ei ole lavuaari.
https://paihdelinkki.fi/fi/testit-ja-laskurit/alkoholi/alkoholiriippuvu…
no aika hernekeittoa saa oksentaa, että saa lavuaarin tukkoon. mammat ei tunne hajulukkoakaan.
se mies saa aikuisena ihmisenä oksentaa kodissaan juuri niin kuin haluaa
Minun mieheni oksensi eteisen lattialle, matolle ja seinille, kun hän ei ehtinyt vessaan saakka.
Olisikin oksentanut pesualtaaseen tai wc-pönttöön, niin ei olisi niin kova moppaaminen lattioilta ja maton pesemisessä on oma hommansa.
Tuota, onko miesten oksentelu yleinenkin ongelma? Itse en muista parinkymmenen vuodenajalta tuollaista kuin pari kertaa, ja aina on osunut pönttöön.
Mies siivoaa oksennuksensa lavuaarista.
Voit käyttää sillä aikaa keittiön pesuallasta käsien pesuun.
Miksi ne teidän miehet oksentelee? Kannattais ehkä kiinnittää huomiota ruokahygieniaan. Minä en ole nähnyt mieheni oksentavan kuin yhden kerran noro-viruksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Älä kerro enempää oon juonu kohta 4 litraaa kaljaa.
Vitundeeku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne teidän miehet oksentelee? Kannattais ehkä kiinnittää huomiota ruokahygieniaan. Minä en ole nähnyt mieheni oksentavan kuin yhden kerran noro-viruksessa.
Yleistä lehmä yleistä!
Mun mies oksentelee pitkiä kaaria pitkin mattoja. Muka ei kerkeä vessaan. Inhottaa siivota sitä vihreää lientä seinistäkin.
Aika sairas psykopaattialistajanarsisti pitää olla, jos koittaa käskyttää jotain oksentamaankin tietyllä tavalla.
Mutta eihän naiset omia sairaita käytösmallejaan tunnista
Vierailija kirjoitti:
Niin et ole vaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oksentelee pitkiä kaaria pitkin mattoja. Muka ei kerkeä vessaan. Inhottaa siivota sitä vihreää lientä seinistäkin.
Miksi sinä huolehdit miehen aiheuttaman sotkun siivoamisesta? Ei se ole sinun tehtäväsi.
Ootko syöny miehes vai mitä helvettiä?