Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon liian uteliaista sukulaisista.Tilanne seuraava:

Vierailija
24.08.2013 |

olen 42v, eronnut,en seurustele,mutta koko ajan varsinkin omat vanhempani epäilevät minun "salaa seurustelevan" ja utelevat muiden sukulaisten välityksellä onko minut nähty miesten seurassa ja olenko tehnyt sitä ja tätä.Tuntuu lähinnä huvittavalta etteivät usko kun kerron ettei mitään miestä ole.Mikä avuksi? Olen pitänyt välillä vuosia ettei olla tekemisissä koska olen kyllästynyt uteluihin.Vanhempani roikkuvat minussa epämääräisellä tavalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi lesbo tms. Luulisi loppuvan.

Vierailija
2/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että kolme kierroksessa ja mietit mustalaisen, pakolaisen ja alkoholistin välillä kenen kanssa jatkaisit vai koetatko pitää kaikki kolme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että kolme kierroksessa ja mietit mustalaisen, pakolaisen ja alkoholistin välillä kenen kanssa jatkaisit vai koetatko pitää kaikki kolme...

Vierailija
4/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niiin roikkuvat, jos voit pitää yhteydenpidossa vuosienkien taukoja?

Vierailija
5/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot selkeästi, että et seurustele kenenkään kanssa ja että se todella on totta, ja kaikenlaiset kyselyt ja vihjailut loukkaavat. Kysy suoraan, etkö kelpaa heille sinkkuna? On kummallista, jos aikuiset ihmiset eivät ymmärrä, että ihminen voi olla ihan onnellinen yksinäänkin. Nainen ei tarvitse miestä ollakseen kokonainen ihminen.