Jääkaappi piippaa tasaisesti
Eli jääkaappi pitää tasaisesti noin parin sekunnin välei ”piip” ääntä. Ovet kiinni ja ääni sama ku jos ovi ois jääny auki. Ohjekirjassa ei sanota tästä mitään.
Neuvoja? Mistä johtuu, mitä tehä asialle?
Kommentit (15)
Piippaa?? Siis mikä jääkaappi muka piippaa?? Naksahtaa tuokin täällä käyntiin lähtiessään, ei muuta.
Kokeile ottaa sähkö irti 10sekja ja takaisin. Etsi se ovisensorei ja katso ettei edessä ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Piippaa?? Siis mikä jääkaappi muka piippaa?? Naksahtaa tuokin täällä käyntiin lähtiessään, ei muuta.
Minunkin jääkaappi piippaa, jos pitää ovea pitempään auki.
Meidän jääkaappi piippaa jos sinne laittaa jotain liian lämmintä.
Sen kosteusdeflektorin ionisaatioputki on todennäköisesti materialisoitunut. Voitko säätää fotonien jakautumisajanjaksoa asetuksista?
Huh, olis kyllä melko vittumaista jos piippais epätasaisesti.
Olen eri, kuin ap. En löydä mistään ohjekirjaa. Mun jääkaappi on sisältä ihan lämmin ja siitä on tullut lattialle kauheasti vettä. Onko nämä helteet rikkoneet sen ? Mitä nyt pitää tehdä ?
Vedä johto seinästä niin ei piippaa enään.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olen eri, kuin ap. En löydä mistään ohjekirjaa. Mun jääkaappi on sisältä ihan lämmin ja siitä on tullut lattialle kauheasti vettä. Onko nämä helteet rikkoneet sen ? Mitä nyt pitää tehdä ?
Sieltä on kylmäkapselit loppunu. Meet lähimpään giganttiin ostaa niitä lisää.
Tulee ohjeet mukaan tai 10€ lisähinnasta tulee asentaja laittamaan kylmää kaappiin
No mun mouruaa kuin riivattu, etenkin öisin mukavaa(not). Pakko pitää pois päältä suurin osa ajasta, vinkuu, mouruaa, ulisee jne.harvoin on hiljaa edes vähän aikaa. Odotan tulevaa keittiöremonttia, olen kyllä odottanut jo vuosia uutta jääkaappia,mutta suunnattoman ahne/pihi vuokranantaja joten...:/
Jos kaappisi piippaa kun ovi auki niin voisi ajatella että piippaus johtuisi siitä että kaappi on lämpenemään päin.
Käykö jääkaapin kompressori välillä?
Vierailija kirjoitti:
No mun mouruaa kuin riivattu, etenkin öisin mukavaa(not). Pakko pitää pois päältä suurin osa ajasta, vinkuu, mouruaa, ulisee jne.harvoin on hiljaa edes vähän aikaa. Odotan tulevaa keittiöremonttia, olen kyllä odottanut jo vuosia uutta jääkaappia,mutta suunnattoman ahne/pihi vuokranantaja joten...:/
Sillähän on sitten vilkas elämä 😂😂
Ootko vaihtanut patterit?