Inhottaa kun tyttöystävä pitää veristä kuukuppia pesukoneen päällä, nainen syyttää minua siitä että olen hysteerinen
Minä pidän WC:n oven kiinni kun asioin siellä. En jätä kusiroiskeita enkä jarrujälkiä. Siivoan parta- ja muut karvat jäljiltäni. Olisiko liikaa vaadittu että kuukuppi ei olisi joka kerta näkyvissäni?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti.
Noi kuukuppityypit vaikuttaa tälläkin palstalla aika hörhöiltä.. ei ihme jollei ole mitään käytöstapoja.
Joo, kuukautissuojien käyttäminen on munkin mielestä kyllä ihan hirveän typerää. Aivan hörhöä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sen verran kommentoida että on moukkamaista. Voisitko sanoa tyttöystävälle ettet pidä siitä että hän noin tekee. T. Nainen 50+ joka ei ikinä jättäisi eritteitään toisten nähtäväksi.
Mun mielestä ei oo niinkään moukkamaista kuin lähinnä täysin keksittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti.
Noi kuukuppityypit vaikuttaa tälläkin palstalla aika hörhöiltä.. ei ihme jollei ole mitään käytöstapoja.Joo, kuukautissuojien käyttäminen on munkin mielestä kyllä ihan hirveän typerää. Aivan hörhöä sakkia.
Osui ja uppos ilmeisesti kun vedit herneen hörhön nenääsi.
Kyllä naisella viiraa päässä jos työntää sisälleen jonkun kumisen tötterön ja pitää sitä normaalina. En ymmärrä tamponejakaan, saati tollasta hilavitkutinta. On varmaan mukava kuljetella sisällään kaikkia vierasesineitä.. teistä tulisi hyviä muuleja lanta-aholle.
Itse en muuta ole käyttänyt kuin sidettä alusta asti, ainoa normaali kk-suoja minusta.
Enkä niitäkään tapaa jättää muiden nähtäville kun ovaty verisiä, vaan käärin uuden siteen suojakuoreen ja heitän pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes käyttää tollasta hemmetin kumituttia sisällään?? Ei voi kovin hygieenistä olla. Hyi h-vetti!!
Niin samaa mieltä.
Joo, samaa mieltä. Varmaan ne on niitä samoja likaisia akkoja, jotka työntelevät esim. sormia ja peniksiä sisäänsä. Ällöttävää!
Siellä taas joku twerkkivoimaantuja pahoitti mielensä, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti.
Noi kuukuppityypit vaikuttaa tälläkin palstalla aika hörhöiltä.. ei ihme jollei ole mitään käytöstapoja.Joo, kuukautissuojien käyttäminen on munkin mielestä kyllä ihan hirveän typerää. Aivan hörhöä sakkia.
Kyllä naisella viiraa päässä jos työntää sisälleen jonkun kumisen tötterön ja pitää sitä normaalina. En ymmärrä tamponejakaan, saati tollasta hilavitkutinta. On varmaan mukava kuljetella sisällään kaikkia vierasesineitä.. teistä tulisi hyviä muuleja lanta-aholle.
Itse en muuta ole käyttänyt kuin sidettä alusta asti, ainoa normaali kk-suoja minusta.
Enkä niitäkään tapaa jättää muiden nähtäville kun ovaty verisiä, vaan käärin uuden siteen suojakuoreen ja heitän pois.
Eli sun mielestä ne, jotka valitsee erilaisen kuukautissuojan kuin sinä, ovat jotenkin hulluja, mutta sinä, joka tunnet noin voimakkaita tunteita jonkun ihan vieraan ihmisen kuukautissuojista, olet tasapainoinen ihminen? Sitäkö halusit kirjoituksellasi viestiä?
Mäkin käytin 12–14-vuotiaana siteitä, mutta kun ne olivat mun mielestä niin mahdottoman hiostavia ja epämukavia, aloin käyttää tamponeita. Niistäkin, aivan kuin siteistä, tuli iho-oireita, mutta pienemmälle alueelle. Kun löysin kuukupin, kuukautissuojien aiheuttama epämukavuus katosi. Toki niitä kuukautisten itsensä aiheuttamia epämukavuuden aiheita on edelleen. Jos tämä sinun mielestäsi on hörhöä, niin ihan yksi lysti mulle. Mua ei kiinnosta sun kuukautissuojasi tai mielipiteesi mun kuukautissuojasta, mutta sinä voit toki rauhassa märehtiä mun menkka-asioita just niin paljon kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes käyttää tollasta hemmetin kumituttia sisällään?? Ei voi kovin hygieenistä olla. Hyi h-vetti!!
Niin samaa mieltä.
Joo, samaa mieltä. Varmaan ne on niitä samoja likaisia akkoja, jotka työntelevät esim. sormia ja peniksiä sisäänsä. Ällöttävää!
Siellä taas joku twerkkivoimaantuja pahoitti mielensä, yhyy.
Mutta eikös se ollutkaan epähygieenistä, kun työntää jotain sisäänsä? Mikä mulla nyt meni ohi?
Olen nainen ja en myöskään haluaisi nähdä kenenkään toisen kuukuppeja vaikka olisi pestykin, en myöskään dildoja tai siteitä yms. tykkää katsoa ja mun mielestä ne kuuluu säilyttää jossain kaapissa tai muiden katseilta piilossa. wc paperi sitävastoin on erittäin ok pitää esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti.
Enkä niitäkään tapaa jättää muiden nähtäville kun ovaty verisiä, vaan käärin uuden siteen suojakuoreen ja heitän pois.Eli sun mielestä ne, jotka valitsee erilaisen kuukautissuojan kuin sinä, ovat jotenkin hulluja, mutta sinä, joka tunnet noin voimakkaita tunteita jonkun ihan vieraan ihmisen kuukautissuojista, olet tasapainoinen ihminen? Sitäkö halusit kirjoituksellasi viestiä?
Mäkin käytin 12–14-vuotiaana siteitä, mutta kun ne olivat mun mielestä niin mahdottoman hiostavia ja epämukavia, aloin käyttää tamponeita. Niistäkin, aivan kuin siteistä, tuli iho-oireita, mutta pienemmälle alueelle. Kun löysin kuukupin, kuukautissuojien aiheuttama epämukavuus katosi. Toki niitä kuukautisten itsensä aiheuttamia epämukavuuden aiheita on edelleen. Jos tämä sinun mielestäsi on hörhöä, niin ihan yksi lysti mulle. Mua ei kiinnosta sun kuukautissuojasi tai mielipiteesi mun kuukautissuojasta, mutta sinä voit toki rauhassa märehtiä mun menkka-asioita just niin paljon kuin haluat.
Voin tiivistää näin, että ihminen joka tunkee vaginaansa vierasesineen vuodon tulpaksi, on minusta vähän hölmö, kyllä.
Hyvä että epämukavuus hörhön päästä katoaa kun se tunkee sisälleen jotain sinne kuulumatonta, kokeilepa seuraavaksi vaikka makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti.
Enkä niitäkään tapaa jättää muiden nähtäville kun ovaty verisiä, vaan käärin uuden siteen suojakuoreen ja heitän pois.Eli sun mielestä ne, jotka valitsee erilaisen kuukautissuojan kuin sinä, ovat jotenkin hulluja, mutta sinä, joka tunnet noin voimakkaita tunteita jonkun ihan vieraan ihmisen kuukautissuojista, olet tasapainoinen ihminen? Sitäkö halusit kirjoituksellasi viestiä?
Voin tiivistää näin, että ihminen joka tunkee vaginaansa vierasesineen vuodon tulpaksi, on minusta vähän hölmö, kyllä.
Hyvä että epämukavuus hörhön päästä katoaa kun se tunkee sisälleen jotain sinne kuulumatonta, kokeilepa seuraavaksi vaikka makkaraa.
Ei se ole tarkoitettu tulpaksi.
Mun mielestä tuollainen toisten kuukautissuojien vatvominen kuulostaa kyllä omituiselta. Luuletko, että muita kiinnostaa sun kuukautissuojat yhtä paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti.
No minua ällöttää haistella toisten naisten mätänevää verta siteissä, joka hiostuu vielä siellä jalkojen välissä kaikkiin muihin alapään hajuihin. Kertakäyttösiteessä se sidekin haisee, samoin kuin kertisvaipassa paskat. Tuntuu inhalta ajatella, että sitä verirättiä pidetään limakalvoilla. En voinut sitä itselleni sietää, ihossa jo tuntui ikävältä. Puhtaampi olo, kun veri ei pääse reagoimaan hapen kanssa. Luonnollista olis varmaan antaa valua lattialle, mutta moniko niin tekee.
Kämppis keitti kuukuppinsa kattilassa ja laittoi kuivauskaappiin.
Täytyy kyllä sen verran kommentoida että on moukkamaista. Voisitko sanoa tyttöystävälle ettet pidä siitä että hän noin tekee. T. Nainen 50+ joka ei ikinä jättäisi eritteitään toisten nähtäväksi.