Häiritseekö sinua jos pukeudun nuorekkaasti, mutta olen lähemmäs 40v?
Kommentit (42)
Miltä susta tuntuu jos näet 60-70-vuotiaan naisen jolla on esim. kireet nahkahousut ja farkkutakki, alla niukka musta trikoopusero jossa blingblingiä. Tukka todennäköisesti punainen. Ei se häiritse, se on väärä sana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nuorekas? Onko sulla kroppaa pitää niitä?
Monesti 40v:n nuorekas pukeutuminen sisältää jotain näistä: Räikeät hiukset, lävistyksiä, tatskoja, pääkallokuosia, kulutettuja/reikäisiä farkkuja, skeittikenkiä.... Joka on kamala tyyli kaikilla.
Itselläni tummat farkut, yksivärinen metsänvihreä t paita. Oma vaalea luonnollinen hiusväri, hiukset nutturalla. Mustat terveyssandaalit. Pienet nappikorvikset. Vähän meikkiä, hopeinen yksinkertainen ketju kaulassa, ei muita koruja.
Tämä on minun tyyli, ollut jo vuosia, lähes vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pukeudut pintahipsteritrendikkäästi, niin voit näyttää aika epätoivoiselta. Vansit, leveät housut, ysäritrendit, hittilenkkarit, croptopit...Marimekon kassi!
Kuulostaa ihan tavalliselta, ei pintahipsteritrendikkäältä. Ehkä kaikki yhtä aikaa 4-kymppisellä voi näyttää vähän hassulta. Marimekon kassi ei ainakaan ole erityisen nuorisoa.
Ihan sama kunhan et ilman vaatteita kulje.
Miksi minua kiinnostaisi jonkun pukeutuminen????
Nuorekas pukeutuminen on eri asia noin 40-50 vuotiailla kuin pukeutuminen teiniksi. Nämäkin riippuvat niin paljon geeneistä, yleisestä olemuksesta yms.
Toisille oikeasti sopii nuorekkaat vaatteet, toisille taas hieman enemmän omaa ikää lähellä olevat kuteet.
Itse näytän paljon ikäistäni nuoremmalta enkä viihdy missään pappavaatteissa.
Pukeutukoon kukin mihin lystää, tyylitajua toki on hyvä hieman omata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nuorekas? Onko sulla kroppaa pitää niitä?
Monesti 40v:n nuorekas pukeutuminen sisältää jotain näistä: Räikeät hiukset, lävistyksiä, tatskoja, pääkallokuosia, kulutettuja/reikäisiä farkkuja, skeittikenkiä.... Joka on kamala tyyli kaikilla.
Ei ole mitään näistä. Marimekon essun omistan.
Mä pukeudun Marimekon taskumekkoon ja miehet pörrää ympärillä.
N18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nuorekas tässä tapauksessa tarkoittaa? Harvemmin jaksaa ärsyttää muiden pukeutuminen, paitsi silloin, jos on kyse paskaisista tai liian paljastavista vaatteista.
No käytän nuorisovaatteita.
Tuskin pukeutuisit toisenlaisesti vaikka jotakuta häiritsisi, joten aivan sama miten pukeudut. Next case.
Häiritseekö sinua jos minua häiritsee? Ja jos häiritsee, niin miksi?
Niin miten ap pukeutuu? Nuorekas pukeutuminen voi tarkoittaa sitä että pukeutuu kuten omassa nuoruudessa 20 vuotta sitten tai pukeutuu samoin kuten tämän päivän nuoret eli esim. jotkut verkkareihin ja huppariin tai sitten vaikkapa "tätityyliin".
Mä oon yli 40 ja pukeudun just niinku haluan.
40 sais olla äänioikeuden rajana. Sitä ennen kaikki on vielä ihan lapsia.
Miksi näihin ketjuihin ei koskaan vastaa ne, joita tällaiset häiritsee? Koska niitähän on. Mä en tiedä, miten pitäisi pukeutua, että kukaan ei häiriintyisi. Tänään mulla oli töissä farkut, t-paita ja korkkarit, ja johan yhden piti kommentoida ivallisesti "Ollaanpa sitä niin seksikkäänä taas". En tajua. Säkkiinkö huomenna?
Olen 60v., kaunisvartaloinen ja hoikka. Käytän tiukkoja farkkuja. Ne vain sopivat minulle järkyttävän hyvin. Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat.
Mulle sanoi onneton työkaveri joskus että meinaanko kauankin pitää vielä revittyjä farkkuja. Ja kyllä, meinaan niin kauan kuin tykkään niihin pukeutua. En tiennyt että joku tietty ikä määrittää pukeutumisen.
No, mitäpä voi odottaa muutakaan ihmiseltä joka ei " voi" enää hankkia nahkarotsia ikänsä vuoksi. Käy jopa vähän sääliksi.
Ei häiritse. Jokainen on vapaa pukeutumaan ihan miten haluaa. Mutta vaikka ei häiritse että joku keski-ikäinen pukeutuu kuin 14-v, niin kyllä se tiettyä myötähäpeää herättää, ja antaa vaikutelman että henkilö on on jotenkin jälkeenjäänyt tai muuten kyvytön ymmärtämään miltä toisten silmissä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos pukeudut pintahipsteritrendikkäästi, niin voit näyttää aika epätoivoiselta. Vansit, leveät housut, ysäritrendit, hittilenkkarit, croptopit...Marimekon kassi!
Meillä oli tuon tyyppinen tyyli silloin 90-luvulla, joten ei se meille ole mikään pintatrendityyli. Ollaan ihan hyvin voitu vaan jämähtää siihen tyyliin.
Miten tuon ikäisen sitten pitäisi pukeutua?
Ei haittaa kunhan käytät luumun värisiä sukkahousuja.